cuti is over dear

salam semua... and to the new comers, nani~ welcome... 
huaaaaaaaaaaaaaa... 
cuti dah abes... maka saya simpulkan semua yg saya dah buat pada waku cuti nie...

errr... takde ape...kot.. 
bt semak di rumah.. kacau sume org...
bergayut kat pokok... 

hahah.. cukup lah duk ruma... having fun like its no school tomorrow..
hihihi.. suke2.. senang2... besh... 
satu notes ta sentuh.. alamatnya balek kolej t baru ah sentuh mereka...
ingat.. tiap abes lecture... bt notes..
rajin ta rajin aku.. (stuck with azam sendiri)
emm... k.. new module, new strategy.. 
tp tbe2.. banyak pulak yg mendatang...
ape yg dtg??
kerja2 lah.. best taw...
t ku cter lah.. kalao sempat.. 

normally tak...
but before na ge balek ke medan perang..
which is aku nie sekarang dekat phase G0...
hahaha.. esok kuar ngan dia lagi... 
ade projek siket... huhuhu.. eyt..
baek siket pk ye..
ade na ge beli sesuatu... 
:) syg die sallu... 
muaahhahhaha... na tido.. 

pesanan utk adek2..
bt lah spm tu elok2.. sekali je kao amek.. pasne tak dah.. 
make sure amek sekali je.. sngt tak best kalao kene amek lg sekali..
kite bukan family yg berada.. 
kao kene gak dptkan scholar...
kalao tak.. rasanya ta sambung belaja lah kao.. 
akk ckp betol.. abah bukan org senang nak anta kao masok kolej mana2.. 
ingatlah.. jgn nak susakan org buleyh tak... do your role.. 
kitorg suro bkn na ape2 pun darimu.. 
jz na kao ta kacau kitorg di kemudian hari...
kejam kan aku.. bukan aku yg kejam.. 
dunia yg bt manusia jd kejam.. 
weyh.. i know you.. you can do it lah.. 
prove to them they were wrong lah.. 
haiya.. adek2 yg len.. suke gelak3 ngan korg...
suke bagi korg tgk movie banyak2...
 syg korg... aqil~ akk pegi ta lama lah.. kejap jek.. 
eyt?? aqil ta reti baca.. oke ta ya tulis sini.. 

oke.. tyme to sleep.... -_-zzzZZZ

Comments