home sweet home

assalamualaikum.

with the tajuk yg tak memprovoke org utk bce,, huhu.. here's the hott stories begin.. hot ke? ni bkn perkembangan aku.. clearly the stories are about him.. sbb aku yakin dy dah tak bukak bloggy aku nie.. huahaahahhah...

sbelum balek umah, ade date nan dy, jnjln wangsa walk lg dy xkn bawak aku ge tmpt len.. alasan: jln jam.. n sallu lah bg ayat penyejuk aty, tak kire ge mne, kalo ade aku da bt dy hepi.. and happen to be, aku terlepas bersaya awak dngn dy.. actually bkn terlepas, if tngah geram na marah tu yg ber sy awak.. nak marah tak boleyh t dy kecik aty aku ta reti pujuk selain drpd gune duet dan harta benda... hik3.. pastu ttbe dy bg statement nie, kalo awk gune sy awk ngn org mesti dorg suke kan, dah lah ayu2 comel, tambah gune sy awk, mesti terpikat.. aku bt muke bodo je la, tnga interpret sama ada itu adlh pujian atau ape...

thennnnnn.. cuti is begun at my home.. mkn, tido, tengok tv smpai lebam (naseb takde astro), tlg tgok ibu bt keje.. hoho.. maka bebaslah dy na bt ape yg dy na bt.. haihh.. aku taw dy deserve kehidupan bujang dy so aku betul2 biarkan dy na bt ape yg dy nak.. hope bile dy ingat aku tolonglah cari aku balek ye...

and yess, dy cari... tp aku yg dlm kerinduan gile2.. pastu dy ckp aku pelik.. huk3.. u dont know what ive been through.. nak menahan diri dari ta call n messages bnde nonsense yg cliche, hisshhh.. then, biar lg utk seketika.. dy cari lagi.. hoyyeeaahh.. i thought dy rindu tp its about kete dy yg dah lama kt bengkel tuh.. dah kuar dah kete, tp over the budget.. heheh.. yg tu tak boleh la nak tolong ye sygku.. hmmm.. susanye dy nie na dpt ape yg dy nak..

smlm baru la aku berangan nak ajak dorg satu family ge holiday ke, before dy start keje or start further belajar balek ke, dy tak decide lg... holiday to cherating.. hahhaa... lama tak ge sne.. dorg satu family pun jarang ge family hangout cmnie, its a quality time together... dorg satu family lah.. aku tukang tengok je lah.. tp nyata bnde tu tak diizinkan ke ape tah, tak tahu lah aku..

tgah hari td dpt lak berita yg kete uhh tak leyh start lg.. hmmm.. ape lah salah awk nie ye.. susah sngt nak dpt sesuatu tu.. tp dlm aty aku kata bukan plan aku yg tak diizinkan.. ary tuh dy ade ckp dy na gune kete.. hahah!! ge mne? spe ge skali? aku rse sbb tu kete tu pengsan lg skali.. awk, please lah, na idup snang jgn sorok ape2.. susa sngt ke na understand.. hik3.. kelakar je.. suke bt conclusion sndiri.. tp kalo dy na sronok2 ngn member dy aku oke je.. tell me first, x susa pn..

Comments