karamel sedap~

assalamualaikum sume2,

hmmm... pekabo sume? sehat? bagus, maka anda qualified utk mkn karamel aku yg manis tahap tnggi nye.. huhu

so, before aku balek holiday mid sem, aku bertekad nak bt karamel, dah la kat kolej nie, aku duk umah sorg2, so takdelah segan kalo tak jadik, hew3...

berteman kan hajar amalnina aku men shopping bhn2 yg diperlukan, termasuklah periuk belanga bagai..

aku beli mcm na buat dlm kuantiti bnyk, tak tahu kenapa.. tp takla extreme sngt smpai gula seguni kannn..

then, balek je kolej aku start lah buat, ikut instruction, hmm,, step by step and siap.. yeay, tp aku cm tak paham, mcm mne org yg jual lat bazar ramadhan tu banjir bnyk gile.. aku nye cm takde air pun, proceed to the last step, terbalikkan dlm pinggan, now i know, hahahha, budus seyh..

melantak lah aku mnde tuh sensorg (brsme tukang komen setiaku), pasnie boleh bt utk jiha eman n rina plak..

maka baleklah aku ke kampung halaman dengan gumbira nya, sebab aty da senang, lepas satu task.. next task plak utk dilaksanakan dngan jaya..

oke, so long everyone, tataaaaa.... takde gambar hiasan, takde kamera tyme tuh, plus selerak kot aku bt kerja, tak manis nak post kt sini, kikiki..

current issue dlm kepala otakku: aku da boleh mngundi kep?? betul ke ikut tahun kira umur org yg boleh mngundi? --> heheh, abaikan je boley x?? not interested...

Comments