Kesayangan

bangun dari tidur.. matahari dah tegak atas kepala.. ape jenis pompuan lah aku ni.. its a minus point for me... really.. takde usaha nak ubah ke? emm ada.. tp ni lebih kepada mindset.. its me who taknak wake up.. atau mungkin my sleep quality is lacking... yeaaa itu lah kot.. lol.

tidur adalah medium untuk aku detached ngan hidup.. ada org define tidur tu adalah mati sementara,, life aku xde lah miserable sngat.. tp cukup complicated.. tp masih aku beryukur dngan kurniaan rezeki melimpah ruah.. alhamdulillah.. tp perasaan nak stop the time tu kuat sngat..

sem ni sy kenal ngn seorang kwn baru.. dia baik orangnye.. sejuk mata memandang.. terasa pintu hati kene ketuk hoii hoiii sedar wehh bile lagi ko plak na jadi cmni... haaa.. kaannn.. t lah slow2 aku follow... berkepit ngn die je skang ni.. sbb satu group kan..

dpt SV yg dpt gelaran MR kesayangan.. hihii.. seriusly, berubah gile die.. lain wehh skang.. x mcm dulu.. hope aku dpt timba ilmu ber baldi2 ber kolah2.. and mision to be a doctor yg x hampeh sukses.. well i know, its my fault la dulu tu.. bukan dia.. hukhukhuk.. sume sbb aku besar kepala.. padan muka.. sangkut lagi..

makan masa bnyak stdy ni.. nak habiskan dgree je pun.. dah saing2 ngn org na abes master lamanya ni.. hahaha.. org lain dah kawin da beranak pinak.. anak dah 2 dah.. dah ada family bhagia.. dah ada keje yg stressful.. but itu rezeki mereka lah..

yang aku ni.. cm belom nmpk je lagi masa depan kat mne tu.. where would i end my life? nak join doctors without border lahh.. errr.. Tuhan tahu aku x ready lg utk kawen.. Tuhan taw aku belom boleh lagi jadi isteri org... xyah ckp laa.. aku sndiri tahu aku x ready lagi wehh... aku xde lah plakk duk merengek na kawen... bnyak bnde lagi yg aku kne betulkan dlm diri aku ni..

serabut taw idup aku ni.. x organize.. bujang cmni lahh.. ceyy.. alasan.. x lahh.. aku sorg cmni lah.. boleh masak, tp aku je yg rse mknn tu sedapp tu pn rsenye sebab lapar.. boleh menjahit tp x sallu jahit.. sbb ibu ada conquer mesin tu.. t aku jahanamm kan plak mesin tuu.. ribann ribann tuu.. aku reti aku boleh hidup sendiri.. tp i show myself as vulnerable as x tahu bt itu ini.. tapi bile difikirkan semula, betul ke aku boleh hidup sorg? kalo aku sorg? aku idup lagi ke? selepas sebulan still nmpk cm manusia tak? kau rasa?


hidup ni macam senang.. tapiii, as u live it, dont regret, just jalani kehidupan.. at best or worst.. bersama yg tersayang atau bersendirian.. dunia ini sementara shje.. tp sementara yg lama gile woihhh.. hahahhahahah..


Comments