Kawen Fever VS Professional Exam Fever

Assalamualaikum sayang2 semua.

Yessss, bertemu kembali. sejak start final year ni, jadual aku dah makin busy. sooo, takde masa lapang nak update kat sini. sepanjang aku menyepi nii, aku jadi budak twitter fesbuk. aku dah resign dah dari jd budak wicet ngan tinder. motipppp nak jd budak baik dan setiaaaa. puihhh. still beratur gak anak ikan terkumpul.

sepanjang aku mnyepi ni jugak, bnyak lah perkara berlaku pd org terdekat aku. ehh takdelah dekat sngt. acquaintance maybe. baru kenal which almost one and a half year kenal.dan aku telah meng iniatiate kan sebuah perkenalan yang membuahkan kepada hasil pembinaan sebuah masjid antara acquaintance aku ni dengan ex batchmate. engineer dengan doktor weyyyyyy. a perfect match made from heaven. i am rooting for them to be successful in their life. wink (-..<) erkk aku dah tak reti dah nak type emoticon ala2 msj pkai nokia 3310. ye ye murni mudah lupa. tapiiiii kan uolls, dorg kawen masa kitorang fifth year tengah pro exam. zzzZZZ, so adakah aku mampu nak pergi berjimba ke wedding mereka??? iolls pn tak decide lagiiiii. kalo tak dpt pegi, aku kirim lagu je lah. kalo pegi pun xdpt bawak hadiah besor2, iolls dpt bawak perot je. heee happy newly wed kpd psangan merpati sejoli bagai pinang dibelah dua.

here is the kad kawen
actually kan yang sebaya aku, bebudak SESERI, bebudak SMKSA, housemate puncak alam, bebudak medic yang dah grad tu kan, buddy ukm sume dah kawen including recently kak Amnor Aidiliana. ramai taw dah kawen. ramai gak yang sudah beranak. dan ramai juga yang sedang mengandung. congratulations to all. tak dpt aku nak snaraikan satu2 majlis yang aku xdpt nak hadiri. aku mintak maaf sngt kt korg, bukan tak ingat, bukan xnak pergi. aku berbesar hati sngat nak pergi majlis korg, tapii kebetulan tarikh yg korg majlis tu kene dengan tarikh quizlah, short case lah long case lah and assessment posting lah pe sume lah. hukhuk. sorry guys. aku doakan korg bahagia hingga ke anak cucu. t kalo jmpe terserempak kt mne2 in the future tegur2 je la. maybe anak korg dah masuk skolah time tu kan. hehehh doakan rezeki aku jodoh smpai cepat dan mudah jugak. LOL. takkkkk mslhnya tu not the main issue now, the paling penting now is doakan aku dan batchmate fifth year 2017/2018 semua berjaya lulus dan graduate this year. convo together. pastu bru ley kawen. ngeh ngeh ngeh. layak tak aku berkahwin? hmmm 

important dates

13/8/2018: PRO EXAM

yes, dah tu je commitment aku. 

pastukan 

oktober kitaaaaa

later  

on december kitaaaaa

we are planning forrrrr? hahahahah stay tuned for next blog update ye. to whoever who are still reading my life story.

_ILYMA_

Comments