gamba bilik at KTSN.. ngee~~

hellooo there... assalamualaikum... disebabkan desakan adek2 dan ibu... sy luangkan masa sy yg tersangatlah banyak nie utk upload gamba2 bilik aku... ade bnyk na cter pasal idup kat sini... tp cm terbanyak pulak masa enn... so i just show you all the gamba... cter2 tuh nnti2 la kalao free banyak gile masa aku buat lah esei ye....
hahhaha... oke.. tanpa buang masa lagi nah tengok laaa... gamba ta berapa na cantek... tepon bese jea... hahha...

my kucing wearing sweater

meja study yg kecik tp nmpk kukuh utk dipijak

soft board utk tampal info2 atau gamba2

penyapu dan tong sampah di sudut dinding

nmpk sngt besar bilik ini

my locker.. sngt teratur dan kemas kan?? hahaha

emmm... ini apa?? entah laa.. kah3...

dah start bersepah ohhh locker aku niee... hee~~

sangat besar locker aku ini... sngt best sumbat semua brg2 dlm locker... hahaha

kasut2.. hahaha...

view dari bawah... hoho... 

baldi dan sabun dan baju gantung2... hmmm... 

hang baju2... blaaa blaaa blaaa...
oke.. nie beg2 aku utk pegi KTSN....





gila banyak beg!!!! hahahaha.... sngt sengal..... huhu... oke dah...

i think thats all from me.. thank you... :)

Comments