i dah tak larat lagi dah....

salam.............

uit.. dah lama tak maen conteng2 at sini.. kat kampung melaka takde wifi.. sobs.. and aku dah hidupkan beruk yang sudah ku bunuh tak lama dulu.. laju lak weyh beruk baru nie.. cume nak start die lembab siket.. but okay laa... kita tengok prestasi dia cmne.. kalao buat hal.. aku bunuh jek beruk nie.. aku dah bayar.. kalao takley gune puas2 mmg aku bunuh ahh... kenapa ayat aku cm pelik.. abaikan.. 

raya kat melaka: 

sngt sibuk... duk dapur.. tolong kacau... :) tolong hidang.. fmly dtg ramai ohh.. cter sal sepupu dulu ahh.. sume dah besar2.. hahha.. and baru ku perasan.. most of them free hair... err.. oke.. salah info.. baru aku persana most of them boyz ohh.. serius!! terkejut! mana dtg dorg nie.. dulu ta perasan pn dorg nie laki.. hehehe.. (maksud tersirat: dulu aku maen2 kejar2 ngan dorg ke weyh?? unbelievable! believe it... )

cucu atok belah ayahku: 
anak maklong ada 7
anak pakngah ada 6
anak uncle lin ada 2
anak cik wati ada 5
anak cik sitah ada 5
anak abah ada 6

so.. total up adalah dlm 31 org... okey.. yang perempuan ade 9 org.. jd yg laki 22 org... ini baru sepupu... 

yang dua pupu.. mostly boyz gak... mmg besh cuci mata.. hahahha.. tp syg seribu kali syg.. sume tuh dah nak kawen.. hahahha... sume berebut tarikh.. dtg raya pastu jemput dtg tarikh sekian2.. dan2 lak..ade yg bt tarikh tuu.. boley mereka pegi bincang kat umah atok aku nie.. mmg terbaek.. musyuwarah... mcm salah ejaan..

aku rindu zaman budak2.. ley maen2 kejar2... ade bnyk baby.. walaopun aku tak berapa suke bby menanges.. tp nak je aku layan bby2 org.. hahha.. tp skang... ade la sorg dua... nak banyak kene tggu yg dah nak kawen uhh dpt anak laaa... wink2.. cepat2 dpt anak ye wahai saudara saudari mara ku.. nak buli baby korg... bhhahahahaha... 

ziarah rumah adek beradek atok... buat kenduri.... pegi open house... ziarah jusco, tesco and mydin... ngee~ penat mengembara.. hahhahaha... oke.. tu je kot dokumentari raya aku.. pasal duet raya.. seperti yang korg sume sedia maklum.. ekonomi negara sngt kukuh... namun, kos sara hidup yang tggi tidak memungkinkan nilai duit raya yang tggi juga.. hahahha.. ayat nak berlapek aja.. 

mission: saving money for future emergency.. sebulan rm1.. leyh?? hhahaahha.... saya berani menyahut cabaran!! 

Comments