all about KTSN

hellooo.. second entry for today... ive got nothing to do kot... hahhahahha... padahal esok ade evaluation.. cett...

okay.. mari kita terus lurus kepada tujuan utama entri ini... hahhaha... bahasa malaysia baku yang broken...

ktsn di hati.. huahahha.. oke laa.. best la duk sini.. satu bilik 2 orang... my roommate is najihah binti murshid...

comel kan kami... huahhahaha... 
ini dekat kem bina negara ulu sepri negeri sembilan... ade buat program perkembangan kendiri dan profesionalisme... best gilaaa!! sbb dpt mandi sungai... huhuhu.. aku sngt enjoy mandi sungai... hoho... hampir hanyut sbb air terlalu deras.. sobs...

makanan kat cafe ktsn... so far okaylaaa... belom jumpa lagi benda2 asing... tp aku ta ley buat sistem cm kat palam... beli sekali.. simpan utk mlm sekali... save tyme.. kat sini takley bt... sbb mkck uhh ta guna kertas dia guna polisterine.. hmmm... so.. aku sngt kekurangan mknn.. dah la mls turun... errkkk... sngt tipooo... aku mkn banyak... tp ikut mood lah.. kalao ade pendorong yang buat aku ley makan aku makan laaa...

every day having class, my schedule takde lah pack sngt pn... aku kene siap 1 hour awal... sbb na naek bas... kalao rela jalan kaki... jalanlah... still kene siap setengah jam awal... ape yg aku nak highlight di sini ialah... kene bergerak pantas... aku sngt lemah bab itu... sian najihah my roommate kene tggu aku di pagi hari... huhuhu.. :) thnx jiha...

semasa minggu orientasi... aku ade usha sorg kakak facie nie... dia sngat comeyl.... awwww... sekarang dia da makin kurus.. nie gamba dulu2... die terkenal kot rupanya.. pernah masok tv.. penah kene interview masok surat kahabar juga... awesome!!! nama dia izzah azreena azizan..


comel kan... hahahah.. dia punya perwatakan lagi comel... :) tp skang jarang jumpe die at fakulti... sobs.. ari tuh nmpk die dngn whitecoat.. lagi lagi lagi lah cool.. nak bergambar sama tp segan lak.. dia cm sedang bersama seorang lecturer...

everyweekends at ktsn sngt bosan.... sume pn cm duk dlm bilik... keluar just utk beli mkanan and ge toilet... serius suram... mcm duk sorg je dlm kolej nie...

end of this entri...
sorry ade banyak lagi mahu cerita.... tp tbe2 pening kepala... have a nice evening you all... tataaaaa box... gc box.. erkk... hahahha... sape faham? angkat tangan tutp mulut... only me and you... aik? farah punya blog... oke2 tuka2... secret between me and you.. if its leak to someone or some other people.. it is no longer a secret... :) panjang pula penutup nie...

Comments