mari bersuka ria


sedaaaaaaapppp!!! nak!!! 

senget nya lah aku.... nak ge la beli.... tapi currently takley na mkn ice cream laaa... gigi sensitif... kikiki... 


ade sape2 nak ckp nie kat aku... hihihi... rasanya takde...

home sweet home.... 

weee~~ dpt balek ruma... ibu masak sedap3... yeay! 

mkn kfc pn ada... suke3... dpt kacao adek2 smpai dorg rimas... dpt layan adek aqil... die suke aku balek... tp die cm segan2... sbb ari tuh die majok.. takmao ckp dlm phone.. sbb aku tak balek2... die takna kawan katanya,,, hahahha... comel lah kao dek... hik3.. suke3... rinduuu lah akk salu yer... ngeh3~ tp ade keje na kene  bt juga... tp kertas tertinggal... cmne tuuu... oke... takpe takya bt... hahahha.. bunguks... perangai aku ta penah na berubah ke??? senget nya lah~~ huahahahah... 

oke.. salam.. da ngantok... tata~

Comments