pangkor island

assalamualaikum... im back~

banyak masa lapang hari ini... kikiki.. sambil tggu mesin basoh... mari recap apa yg terjadi waktu semester 1 break...

pd tarikh 17 februari... seramai 40 org fakulti perubatan di bawah HC PROGRAM K.I.T.A (kembara ilmu titian amal) telah bertolak ke pulau pangkor pd jam 7.30 pg... sesampai di jeti lumut.... kami ta sempat bergambar beramai ramai... tp fatma telah berjaya capture gamba aku dan jiha...

tggu feri~ last aku sampai jeti nie pd tahun 2000, waktu uhh jeti nie kayu je kot... skang dah maju.. konkrit ape bagai... hahhaha... pemndangan cantek... tp ta berapa nak nikmati sngt.. sbb masih dlm keadaan sleep walking secondary to sleeping in the bus...

naek feri.. bt cm naek bas kt KTSN... duk dlm kelompok.. end up, tak dpt sit... hahahah... maka sy duk kat tangga lah... hoho...

kami ge pangkor kt bahagian teluk nipah... best... smpai je teros bt explore race... aku jaga checkpoint... so x maen... check point aku task die baek je.. checkpoint sblah aku ahh.. power die punya task... huhuhu..

checkpoint sebelah aku.. teka sape yg jaga checkpoint nie... 
first day tak bnyk aktiviti... second day, pagi2 age da bt water confident training... study cmne na float guna safety jacket... then naek banana boat... sukeee... aku serious ta penah naek menda alah uhh.. sngt fun.. 2 kali trip lak uhh... :)

second trip.. sejokkk~ 
then lunch kat tepi pantai... move to beach game... group aku keseluruhan dpt nombor 4... 4 over 5.. okee laa.. group members adalah fatma, wan nadhirah, amalina, rizal, mark, dan ikhwan...

group aku... group 2... 
petang tu pulak... snorkeling!! huhuhu... lama gilo tggu aahhh!!! smpai sana da mls da na tengok ape2pom.. hmmm.. tp tgok gak... ikan2 dia cantek... tp tak nmpk coral... kwn2 aku luka banyak tmpt... aku luka kt buku lali... saket... hoho.. tp sy ta nanges... hebat tak.. dlm kot luka dia... huu semangat....

snorkel di darat

me... tengah sturggle na pakai.. ketat~ tp bagus.. glass die ori.. clear kot dlm air.. :)
last day kat sini.. buat gotong royong pesisir pantai.... bergambar ngan semua... gamba formal...



balek dahh... sampai kt jeti pangkor... last bergambar... and shut down dlm feri dan dlm bas... :D

sun burn... :) tp skang da okay... aku guna fair n lovely... hoho.. 

jeti pangkor... 

kwn2 aku... farah ain, najihah, zaiti yoona... yg kt belakang uh ta kenal..
okaayy.. that all... have a lot of fun kat sana.. the next day dpt result final... T_T

hmmmm.. begitulah.. start new semester.. pack schedule.. new module.. plus english and entrepreneurship.. and addition of public health and clinical science learning...

suddenly i remember that ta siap homework public health.. nex nex week ada mini test 1 utk public health.. nex week ada exam module human genetic... :) mamma mia..

Comments