within 1hour and 30minutes, coming to the rsecue!!

assalamualaikum wbt... suda sekian lama tak mengepost.. takde org tegor pun... yes its is.. itulah saya.. nobody cares of my existance.. sad to say but its the truth...

tetapi.. hari ini.... saya sangat kagum dengan staf kolej tun syed nasir... berikut adalah kronologi peristiwa..
sudah lama mengesan kebocoran pada ceiling bumbung.. namun belum ada masa utk buat laporan kerosakan.. baru2 ini ter perasan yang ceiling tu renggang yang aku dan rommate, jiha, assume cm na terjatoh jek.. kebetulan hari ini kelas tiada smpai petang, kami pun bergegas pergi ke pejabat kolej di atas dewan serba guna buat aduan bertulis..

perggghh!!! gile efficient sistem kat sini... just imagine kami baru buat aduan pukul 10.30 am td... pukul 12 td mereka dtg untuk melihat lokasi aduan.... waaaa... thank you sebab mendengar aduan saya... saya rasa dihargai... hmmmm :)

berikut adalah gambar lokasi.. which is clear bilik saya lah kan...

bocor... minitik pabila hari hujan lebat...

ceiling renggang... kami percaya nak roboh dah nie... 

dekat kipas pun ada kebocoran... boleh shot circuit taw... 
aduan kami berbunyi begini...
kerosakan:-tingkap besar/utama-renggang tak boleh tutup kerana engsel longgar
                 -bumbung/ceiling-bocor di 2 tempat, hampir nak roboh


hahhaha... mungkin sebab perkataan nak roboh tu kot dorg turun padang cepat2... kuikuikui... tp mmg ceiling tu nmpk cm bley roboh... seriously...every nite b4 sleep takot2 je na tido sbb risao ceiling tu terjatoh ka ape... hihi.. yolah tuu...

okee.. rasanya smpai sini je kot... mls da nak update blog actually.... sbb bnyk sngt bnde na cter tp masa ta mencukupi... jadual sem 2 ni agak padat... susa na divide masa equally for HIM, myself and my cyg, family,friends, and program luar bilik drjah.. hope nothing bad news from this semester...

and to all audience... saya insyaAllah akan berpindah rumah.... ke mana ya?? hahah.. takpelaa... tak penting pun... doakan kesejahteraan buat family sy... and is better aku disappear mcm tu je... let me gone by the wind.. i dont belong wherever i'd be... i could feel it.. thank you sbb bertahan dengan sikap sy... :D



Comments

  1. murni macam mak cik bile bgun dr tido sumenye instant.. baju ngan tudung pon instant.. hahahha

    ReplyDelete

Post a Comment