hepatomegaly due to inducible anger and dumbness

assalamualaikum syg2 ku semua... :)

mcm best jeaaa tgok gamabr wedding nora... laen gilo muke nye wooo... hahahha.. matang~ selamat sudah majlis wedding dy smue... tgok gamba dorg.. hurmmm.. budak2 kumpul reunion balek... adehhh... nape aku exam tyme niehhh... serius teringin gile na pegi...

sbb ta pegi, exam.. mcm sje je elak takmo pegi enn.. tak ahhh.. aku serius na pegi tp.. paper theory aku bt aku takot na maen2 kat ospe/osce nie... adehhhh... why soooo... errrghhhhh!!! na mngeloh cm ta baek lak ennn...

da cukup bnyk kemudahan n rezeki yg Tuhan da bg kat aku, boley lak aku nak merungut mcm2, so mmg tak patut kannn cmtuuu.. huhu.. *muhasabah*

situasi bile, kite dah give all out n everything but suddenly goes mcm not in sequence yg kite nak or kite ta puas aty ngn perfomance kite maybe tyme na express tuhhh.. sngt depresed and frust.. its like throwing an surprise party but nobody were surprised punnn? mcm adeyhhh, ape yg slack nie?? nape dorg ta surprised??

tngah duk melepak dlm dunia maya tetbe, terjumpe quotes yg agak menyengat...

"mungkin dia adalah orang yg aku inginkan, tp mungkin bukan aku insan yg dia dambakan"

conclusion: jgn cepat melatah
almost two years dah pun, nape skang lah bru na tunjuk konon2 ta paham each other.. hahha!!  dy sallu ckp, if u want this relationship remain longer, one of us should sacrifies.. hohoho... kalo na melawak.. if u want this relationship remain, one of us should be sacrified?? huh? seriouslyyy?? okeaa.. lawak2 jea.. nothing serious.. 

pentingkan ape yg penting, yang ta penting tu nnti boleh bt, hati tak pernah lupa siapa 
rindu tu pasti, kalo layan dpt ape? bt aty bengkak jak
so jadilah manusia paling bahagia, sementara masih ada masa , na dunia ke akhirat ke...
your action already chose your path.. 

kdng2 dy nie ade tokoh jd motivator... 

mcm artis kan? ^.^ "

okeaa.. smpai sini saja hari ini.. im sorry mcm takde connection setiap perenggan... ade style.. hohoho.. *mls na cter detail sume, pepandaila assume*

lates~ 

Comments