SeDiH TaPi HaRuS tErUs sNyuM

Assalamualaikum smua, aku tnya apa khabar, aku tnya apa khabar~ (baca jgn nyanyi) hahahha

                Well, smlm sdeyh sngt... hmm.. sbb tgok cter Fated To Love You.. jz nak cover aku nanges pasal bnde lain.. hahhahaha lol.. 

                Next week, start sem baru, dngan org baru, dngan timbalan dekan baru.. weeeee... happynye saya, dlm jiwa, gelora nye, xsape taw, so aku bgtaw la kat sini toq.. lama do aku x update sini.. xde mood na writing emotion.. skang mse aku luah da kot, simpan lama jadi kudis nanah.. eeeuuuww.. 

               My dearest one and only sister dapat universiti, tp jauh baq angg, haaa, aku da berangan da na bonding ngan die after die masuk uni life which aku predict are kuala selangor ke kuala lumpur ke, dekat ngn aku best la skit na ajak hangout.. taapiiiiii, jauhhh nun utara... yg angah tu da slmat dah 2 tahun kat timurr nun.. hope, sis aku ni sjahtera kt uni die tu t... na anta tapi, da start kelas mse tuu.. jadi, aku hnya boleh kirimkan doa.... 

               Ayat aku cm makin entah pape,, mslh kurang bercakap maybe.... Semalam kan, darling aku mmpi sweet, mmpikan die holding our child, dukung bayi kami, comel sngt katanya, so fatherly taw die nie.. emmm,, bile tnye boy ke girl die kata embryo pipi tembam.. erkk, apakah..... nak ade anak kne kawen, so jgn mcm2 ye wehhh, lol.. kalo kawen ade anak, aku bawak anak aku ge attend kelas.. emmm jauh sngat tu berangan.. (cucuk awan... poofffff!! ilang~)

               Masa cuti ni, aku bnyak abiskan masa fikir, apa yang aku nak dalam idup ni... y i'm sitting at the passenger seat in my life? y i don't drive? sbb xde lesen la, heee.. entah, nature aku adalah i want to please everyone in my life, but i got my handsfull.. acano.. 

               
Bile lagi boleh snyum ikhlas gile cmni?
              Dua wanita ni lah yg sallu aku luah perasaan, sallu tolong push n psycho aku bile aku mlas stdy.. sallu bawak jalan bile aku na ge mne2... sallu ade plan gile, tmpat gosip smpai xtido.. hope dorg tak bosan dan annoyed ngn attitude aku.. ye ar kan, human msti ade takat sabar die.. heee... aku janji xnak ajak sembang dah, sbb sure meleret smpai seluruh dunia pnye cter aku... erkk,.. 

             Cakap pasal attitude, emm, aku tawu terok gile attitude aku, hmmm.. okey, aku nak ubah, nak jadi yg dulu, sbb aku rse better lg aku yg previously.. tapi, aku kne jadi org yg confident tp humble.... emm tamak sngt tu.. haihhh (mngeluh pnjang)


Smpai sini je la dulu kot, t aku update lagi..... have a nice day okayy... ;)

Comments