Such a Crybaby

Selamat pagi Sayang sayang semua. Terngiang bunyik suara cm dsv. ehhh

Mac da na abes weh. Ramadhan dah semakin hampir. And betapa gelabahnya aku na abeskan ganti puasa. Thing is aku rasa aku da ganti mse lepas Raya last year. But, cari notes xde plak ckp done posenam. So kira x valid ah kan. perghhh. Six days to go.

Baru2 ni, keputusan SPM keluar and SESERI top 10 wehh, haaa bukan tu yang aku nak cerita. dan lepas result keluar, sume candidates berpusu pusu mengisi UPU. tp cm bese, adik2 yg ade kakak lebih prefer kakak die tlg bt kan. hahahah alasan paling win yg aku dngar this year is kt uma xde laptop. heeee, okay. alasan adik aku lg best, tgok akk bt cm senang je, org da try isi pening la. huhu, adik2 sekalian, mmg kitorg kat uni ni xde btpe, duk bergolek je mkn tido. tp xpela, okay gak. pengalaman mengisi borang mematangkan kita dan give chances to connect with kawan lama. y i said that.... bcz bila ko na bt pilihan mestilah ko na tgok life evidence yg org2 yg nmpk sukses yg kite observe kt fb tu kan,then ko akn ada sbb munasabah utk cntct balik manusia itu menanyakan experience and tips interview. kos na belajar sekarang agak hmmmm. so boley tnye sekali scholarship, sponsorship dan segala saluran yang boleh membantu ekonomi adik kita ni. 

so dekat whatsapp group bnyak lah share iklan scholarship, iklan pinjaman and etc. iklan keje kosong xde pulak. 

so tngah seronok2 lepak kt ruang tamu.. ttbe ade spotcheck. aku cm apakah, feeling2 zaman sekolah. hahahaahaha, cuak. adrenaline rush tggi sngt punya pasal aku boley stay up abiskan topic xde ngantuk nguap wa ckp lu. tp x berapa best la ambush ni, rse privacy dicerobohi. hahahah poyo. takdelah, kami semua grown up women, ko dtg ambush mlm buta almost midnight. rse cm x manis. pahit. pastu nak denda2 kita pulak. rumah kita bersih, tp xde lah sekilat rumah dia. xley move on lah insiden malam tu. 

ade rumah kene denda sbb memiliki dapur. kitorg dah besor gedabak, mmg patut masak kt uma, sbb kan laranga x berasas ni la yg bt kitorg xdpt nak asah bakat memasak. xpasal je xdpt jadi bakal menantu pilihan. bujang smpai tua. hahhaha alasan lagi 

asyik merungut je kan. bt sesuatu pakai otak, jngan ikut hati, nanti binasa. bila rse susah sikit je rse dunia ni x adil, rse na nanges. itu ar aku. orang nmpk aku vulnerable, sbb aku yg allow dorg nmpk tu. kt dlm aty ni kwn aku je taw drama ape yg nowshowing. kdang2 nak marah kat hormon, emosi tak tentu. tapi maybe tak semua org faham. kene lah ikut je katanya. tapi takkan lah sebab nak please kan dia, aku kne hilang diri aku. all those years leads us to nothing at the end. all those tears and fight mean anything to you? i am really hard to handle. i am not easy. even my parents had trouble while understanding us  siblings with variety of personality. 

mine is worst. crave for attention. but not too much. lots of fears. very anxious. all of emotion inside sometimes too overwhelming and too much even for myself that makes me doze off for few days. 

do we really know who we're with? do you? or u jz stick to your thinking that people has to accept me, i dont have to know how to treat ladies because they are complicated and wasting time to be understand. they should learn how to be a complementary for man and not being a crybaby, should be tough to withstand all the obstacle together. have to serve the man like a appreciation as u were the chosen one to be with me in this ship kind of thing. apa lagi yang kau mahu? 

Comments