guitarist of my heart.. ehem2..

semalam 2 jan 2011, keinginan aku utk dga beliau maen gitar dlm phne tercapai... huk3... suke sangat.. bahagia sangat.. walaupun beliau da pn maenkan utk rmai lg org laen,,, tp bg aku beliau tetap maen specially for me... hahahhahaa,,

PERASAN GILERR AKU.....

aku jd perasan cmniy sebab, beliau maen sambil nyanyi sekali... huahahaha.. suara beliau sedap,, kene plak beliau maen lagu jiwang enn.. suaranya menyentuh kalbuku...

antara lagu yang dimainkan oleh beliau adalah seperti berikut:

1. di saat ku mencintaimu-dadali
2. cukup indah
3. merinduimu
4. putus- melda ahmad
5. jonas brothers pny lagu (x ingt tajuk ape...)
6. kantoi (versi beliau sndiri)
7. bila cinta-ost lagenda budak setan
8. bila cinta bertasbih
9. cinta dalam hati-ungu
10. .......... (tataw tajuk tp ad lg satu lagu)

aku x mx dy maenkan 10 lagu dlm phne.. tp dy yg maenkan.. sweet x.. bes kan..
ngee~~

SO SWEET... :D thanx.. sayang beliau,,,, tetttt... huk3

Comments