saya dan dirinya

 kami kenal baru je lagi... dirinya sgt memahami aku.. sangat baik hati.. penyabar... dan sgt sukar nak bersangka buruk tentang aku... kami tak pernah melalui perselisihan faham... risau juga aku kalau dia ad menyimpan perasaan tak puas hati tentang lakuku.. tp bile ditanyakan keadaannya, dia kata dia sangat bhagia dgnku.. ntahla...
 tapi kan dia niy pandai gak mengayat aku...rasa terapung je... huahahhaha.. tp kdg2 je la ktorg dpt cntct.. sbb aku bz blaja.. dia pun bz gak.. kawan2 aku sume pelik tgk kami yg xkesa sgt x cntct salu, asalkan saling rndu dan syg.. uuwekk ayat cm budu je... hahahha... ade ker patut dyorg cakap aku niy x patut lyn cmtuh kt dia.. oit, korang, yg dgn dia skg niy aku, retila aku na wt ape... please mind your own business ok?? hahaha rude giler bhasa.. sorry3.. i dont mind korg na share pndapat tp jgn perlekeh langkah aku, please.. rase cm na mrajok je ngan korg... =( susa ker na faham aku???

 emm... aku syg dia, hope dia syg aku.. walaupun aku sedar setiap pertemuan pasti ada perpisahan... aku akui yg bertuah pnh kenal org mcm dia kt dunia niyh.. tp aku jugak kene akui yg semua bnda kat dnia niy x kekal n umur aku juga makin pendek lorh.. so, no such thing na enjoy smpai x ingat dnia.. ingat hari mati dapat pahala.... huahahaha... xready lagi tp aku taw tarikh itu makin hampir.....

as for your information, i,m taken... huhu.. tied up but yet not locked... faham x? i love him, but i love myself more... ape2 pun, yang utama tetap utama.. harap maklum... hehhehe










saya berani me"reveal"kan beliau sebab da dpat kebenaran dia.. huhu... baik x aku.. mekaceyh... hihi.. 

Comments