Bersama Kengkawan

hai semua.. meh aku nak post syok sendiri... konon2 ade org baca... during sem 4 aku ada ge berjalan bersama kwn2... ade adegan tak reti mnx izin pe sume... dulu sndiri ckp takya over sngt na mnx izin bagai, bgtaw je sudah.. tbe2 rules change... oke takpe2 back to story... aku rinduuu korg.. bila na ge pantai lg... huk2..

ge Port Dickson, camping2.. tp xbnyk gamba.. bateri phone masing2 kingkong na bt cmne... sbnarnye ge situ na celebrate bday kwn kitorg yg seorg ni.. tp.. ade mslh di akhir waktu.. program pun berubah... agak mngecewakan tahu... jiha, rina, aku da siap2 buat kek pe sume... kek homemade oke.. krim tu aku ngn jiha tolong calit2 atas kek tu.. bhahhaha... rina letak2 jem bt tulis nme.. pecah kepala cmne na bg ade tulisan atas kek... bt ayam perap.. jari rina smpai luka2.. spagetti lg... haaaa... takpelahh.. rina sambut belated bday org yg drivekan kitorg ke PD, sweet okey rina ni... jiha ngn kekandanya... aku sorg.. frst time rse kebebasan, tnpa perlu mnjaga sesiapa... hahahahahah... inilah kebahagiaan sebenar...

aaahhhh, sbnarnye nak je bawak mamat tercinta tuh... tp tah... dy yg ade program laen kan.. so.. xpelahh.. baring kat tngah2 alam tuhh ngn rina... tgok langit... waahhh cantiknya bnyk bintang... golek2.. nyamuk xde.. semut bnyak... bnde yg terlintas kt kepala aku waktu kt sne adlh bau waktu frst time aku jumpe dy... hahahha... aku flashback balek.. dan abes flashback aku trsedar yg aku sorg diri je.. dan mula fikir mcm mne agaknya mse depan aku.. dengan siapalah aku nnti.. dimanakah aku settle down nnti... pastu tergelak dngn thought yg who ever yg brsama dngn aku nescaya dia adlh org paling pnyabar dlm dunia... hmmmm...

semacam je spek tu kt muka aku.. 

oke... pastu ade ge ICT plakk... best2.. naek satu tuh.. tgok mcm best... dah naek boring ngantok.... hahahhaha... tak jerit punn... 

amek2 gamba je bnyk.. lg pun xleyh lewat sngt... mne2 boleh balek lewat.. anak dara kan.. 

yg jd moment tu, parking kat seberang, so kne seberang jalan.... kami ni paling berdebar debar na melintas ni... dah la laju2 kete sne... skali time na balek tuhh.. tnga na lintas ade sorg abg tuh pun na lintas tnga diri kt divider.. dy tngah pndang kiri mse kitorg smpai kt dy (kt divider tuu), bile dy pndang knan, dy cm terkejut, dy pndang kiri balek.. kitorg gelak2... adeh.. reaksi dy kelakar.. buruk sngt kot muke aku, sbb aku paling sebelah dy.. pastu kami melintas dngan jayanya bersama abg tuuu... abg ke pun? ntah2 pangkat adek je... perasan muda jep kami nie.. huhuhu..

itu Hajar,, housemate.. dy sngt baek :) teringin na naek merry go round... huhuhu

inilah semua yg pegii... :) 

rinduuuuu... hahahha.. mengade aku ni.. boleh jmpe dorg lg tak next year?? hmmm..  

Comments