Tak Peka atau Pekak

Hello Assalamualaikum semua..

Salam takziah kepada semua keluarga kpda penumpang pesawat MH17...

kalao korg perasan kan.. aku jarang lah na bt post utk keadaan semasa cmni.. ntah, takot tersalah ckp t tersinggung mne2 org plak.. ter buat spekulasi lebih2 t over sndiri kene.. so pd kebnyakan waktunye aku senyap tggu tgok ape yg jd.. pndpt aku cume kwn2 yg rapat ngn aku je tahu... dan di fb twitter blog aku continue living as if takde pape brlaku... cm jahat kann.. taklahh.. aku tak reti na cmmnt ape pasal sume2 tu.. dari dulu lg cm kalo PRU13 ke, tsunami ke, Diyana teluk intan ke, MH370, gaza, syria, minyak naik, hrga barang naik, panda ke, letrik naik, brim naek, baucar buku, gst, ape lg.. sume2 tu serius aku tak reti na bgtaw org ramai yg aku brdiri di pihak mana...

aduhaii lah diri...

na bt post sndiri pun x.. kalo share post org pun ta... aku baca je sume.. bacaaa je.. nilai pastu simpan dalam hati.. pastu kalo orang yg cm tak rapat sngt turut mnyumbang idea dan teori dorg mse tengah bersembang sembanng.. biasanya aku akan senyap dan nilai oohh cmtuu org pk.. kadang sama ngn fikiran aku.. kekadang laen nyaa ape dy fikirr ohhh...

Comments