angkara red eye

hyep....

taw x... last week, setiap mlm, kami berempat sangat sibuk mengumpul kupon aktiviti utk memenuhi syarat yg dikeluarkan oleh kak zana utk mndapatkan markah 10 percent for koko marks... 

mcm2 aktiviti kami join, ceramah, tayangan, ceramah, tayangan dan sebagainya..... betul, sgt busy, hahahaha... 








alkisahnya, pd suatu hary niy, kami pergi ke tayangan movie bertajuk RED EYE....
ana beli waffle, dy mkan, hulur kat amie, tbe2 jem strawberry tercicir kat baju aku.. aku mule tak perasan, tp tbe2 rase panas jek, aku pegang tmpat yg disyaki bermasalh, aku tgk tgn aku, errrr, merah,, aku jerit, anaaa darah,,, pastu aku gelak... sian ana, kene g toilet amik tisu lapkan jem waffle dy yg jatuh kat baju aku... cter RED EYE niy tersangat lah bosan pd awalnya,, huhhuhu... tp cter nya berkembang sgt cepat,, taw2 da masuk part suspens,,,

tgk tuh, ingat laki tuh, dy ad udang disebalik mi g tegur prmpuan tuh.....

nmpak sweet kan,, jgn percaya strangers, jgn berkomunikasi ngan strangers, pengajaran yg aku dapat mlm tu


 
tgk tuh.. laki tu org jahat.....uuuu~~ jerit2....


yg suspens niy, kami berempat da bdak2 satu hall yg tgok cter tuh mulai beremosi ble mgse sdg berlari kami sorak suro dy lari laju2, ble pnjahat datang menerpa kami yg mnjerit... sume cm org giler... fun!!! seriously... aku sgt hepi that nite.... tp kan perempuan tu sgt cool, dy lawan cm fighters, suke tgk dy pny determination berusaha utk mlepaskan diri dr ugutan laki tuh, dan laki tuh... perempuan tuh sgt cool... 

huhhuhuhuhu... antara kami berempat, yg pling beremosi adlh amie... hehehehehe,,, tp comeyl ble dy dlam keadaan itu.... huhuhuhu... tuttttt.... mlm tuh kami sgt have fun,, release sume tension yg ada di otak... dan itu adlh kupon terakhir ku yg perlu dicari.. what a release huhuhuu... beban da takde... amie ngan ana yg tak cukup lagi,, azlyn aku x sure... 

well,, korg should try tgk cter niy ngan kawan2,, feel fun... 


okay, yg ats tu cter ary uh,, cter mlm smlm, aku tdo ngan amie.. uuuu~~~~  hahahaha... ah, da bese da... hurm... amie ad satu bear wrne kuning, yg amie syg sgt3.. nmpak ah dy syg.. kuakuakkua... aku tdo, nta cmne tah, tbe2 aku terampas bear tu yg sedang amie peluk, mse uh un amie tdo gak... huhuhuhu.. sengal gle.. mslh nya aku kurang minat ngan makhluk2 berbulu niy,, takut gilo... ad satu persaan seram laa bile pk sal bnda berbulu tuh... amie,,, soriy... aku tak sedar laa,, aku xna la maen rampas2,, lgpun bear tuh ko pny... huhuhu... aku mintak maaf weyh... sangat2 rase bersalah weyt.. 

hhahaha ok2... skg pulak aku tga riso sal sorg kawan aku niy, dy aku da anggap cm adik da... serius... hurm,,, adla masalh dy, tp sgt sdeyh ble pk sal dy.. tp aku keep on telling my heart, mst dy sdeyh, n xna share ape2 lagi da kalo dy taw aku sdeyh smpai cmniy... so kene kuatkan dalaman... huhuhuu.. rohani kuat, baru ada semngat, then baru ley bagi semangat kat org... fuhhh~~ syg dy... 

Comments