my ibu is very best friends in the world, my abah is my very best banker in the world

bes bile story2 sama2 ngan ibu... hahahha...
bes bile saling kene mengena kan antara satu sama laen...

huhuhu.. 
tp,,, susa na terima nasehat aku niy, bkn xna, ad sesuatu dlm aty suwo xya ikot.. huhuhu

ngan abah the very best banker, mx duet pasti boley dpt.. (skg xpena mx direct, coz da ad duet elaun)

mx barang, pasti boley dpat 

aku tak penah la mx, tp ape yg aku nak dlm aty tbe2 abah belikan,,, apekah maknanya...
mkna nya aku bertuah... takde la, mkne nya ad org bgtaw dy ape yg aku nak... huaahahahaa..


jd mereka mmg fhm dilemma aku.. ad masa x.. lantak ah...mst sunyi bile merelka da tiada nnt... bukan doa, tp terfkir, aku rpat sgt ngan ibu abah, merbahaya ke? patut jarakkan diri?? tak, patut lagi eratkan, this world goes Around je... x ulang byk kali...




Comments