selamat tinggal sayang


sama ada kita mahu atau tidak, kite tetap akan berpisah.... 

yang membezakan stiap perpisahan yg kite hadapi tuh adlh, mcm mane kite boley ter'berpisah'...




sedeyh gile bile fikir, mase utk lepaks together da makin short... wahahhaa.. tp xley tension2 gak, takot berpisah dalam keadaan not good lak... t kalo terjumper balek mule arh, kekok, dlm otak start pk, salah aku wt cmtu dulu... huhuhu.. hurm, aku akn mnyesal ke?? cm x jek, dialog tu utk somebody else kot... 

try me tell you.. bile na seperate from kwn2, aku salu nanges gile2.. tp sorg2 je laa.. x cool nanges org tgk...hahahhaa... t dyorg kata aku emo lak... lagipun susa laa aku na keluarkan air mata kat depan kwn.... unless kalo dyorg rapat betol2 ngan aku... tp boley kire arh brape kali jek aku nanges depan best friends aku.. hhuhuhu... my ego tggi gilerrrr... sorry arr, tp aku pk kalo aku nanges depan best friends aku, aku akn wt dyorg feels so sad and so trouble, coz xtaw na cool down kan aku cmne... aku xna wt org yg aku sdeyh sbb aku... BAEK x aku... huhuhu... taw lama da... 

20 days more to go guys... pasniy 6 month x jmpe aku daaaa....

daaa~~~ sayang2 ku.....
to all my kwn yg aku kenal mse study FOUNDATION IN SCIENCE at UiTM Puncak Alam, sayang korg sume.. goodbye.. gonna miss you.. aku akn try ingat nama n muke korg.. walaupun ingatan ku lemah... kukuauauakuakuaua...


Comments