dingin malam

da 2 mlm xd.. mlm nyh?? hmmmp.. cm xd jea.. da agak da kejap jea... sdyhnyaaa... xpe la..

sedeyh giler.. da abeh nages da semalam.. gedik x aku..


ku akui ku sgt2 menginginkanmu
tp kini ku sedar di antara kalian
aku x mengerti
ini semua harus trjadi

ku akui ku sgt2 mengharapkan mu
tp kini ku sedar ku x akan bisa
aku x mngerti ini sume harus trjadi

lupakan aku
kembali padanya
aku bukan siapa2 utkmu
ku cintaimu tp x bererti bhawa ku harus milikimu selamanyaaa....

ku cntaimu tp x bererti bhawa ku harus milikimu selamanyaaaa....

ouh akuuu x mengertiii
ini semua harus terjadi...
lupakan akuuu
kembali padanyaaa
aku bukan siapa2 utkmu
ku cintaimuuu
tp xbereti bhawa
ku harus memilikimu selamanyaaa...

haih.. ape la seksa sgt nyh...


aaaaahhhhhh!!!! geram siot... amek kau... hahhaa.. i hope ths is not the end.. x start lagi weyh..
ye la.. mmg la dy da nak final.. aku tak sepatutnye jual ikan.. die bz.. hmm.. yela2.. mengalah lagi..

Comments