that fast i lost you...

hyep...

da dpt da result, ok laaa... kene work hard on FINAL exam.. carry marks cm tak bantu sangat.. nak rata tp cam.... ah, xkire, na guk.. minx2 dipermudahkan la...

ptg td dpt berita mngejutkan... hurmm, seb baek x saket jantung td.. belum sempat meratap naseb lagi... huahahahaha.. tggu esok try tgok, aku still ok ke x.. effect aku terhadap berita2 yg shock niyh lambat sikit.. tommorrow baru give side effect...

aku rase gembira dgn dy, tapi masih terasa sunyi.... why huh?



pabila berbicara tentang sunyi, aku tga refer tu how yg TERSAYANG aku tuh treat aku... dy wat 1 mistake besar.. dy masuk campur dlm urusan study aku, n kacau emosi aku yg nex week na FINAL EXAM niyh.. xfaham betul ape yg dfkirnya... dy lupe satu perkara pasal aku, walaupun aku cm garang2 ngan dy, aku tetap.....


jadi diriku sangat fun, bes giler, bila aku da start sayang seseorang tuh, msti orang tu pergi dari aku... pergi dalam pelbagai cara... break, clash, putus, gadoh besar, bertelagah pendapat, xkawan da.. dan sebagainya...

 
same on this case... tp dy ada masalah dy sendiri, mohon settle kan cecepat yo... xkesah la ape yg SAYANG ku tu da buat.. xkesah, sy akn salu ad kat cni, tggu org tuuu... wahhahaha.. baru 4 month da wt cmniy... ntahlaaaa... luka berdarah kembali... da la aku da byk kali kene.. sabo jele.. mmg aku xley rase indah bahagia kot.. hmmm.. stiap org ad bhagian msg2.. this is mine: CANT feel the art of LOVE....





tp aku da pun terima dy balek.. bagi peluang utk betulkan keadaan yg sedang dalam kekaburan... xfaham ape yg da terjadi sebenarnya.. nmpak cm big problem.. aku xkan segan silu utk ckp, "ok, thats it, saket aty, we end here..".. mampu ke? wpn xsyg 100% lg tp aku da syg dy, its hard.. REALLY2 hard...

Comments