penyakit baru saya

hyep....

diagnosis baru ttg aku... mengalami sakit gile bayang... adoyai.. tu la dulu gelakkan org... skg da kene kt diri sndiri... stiap angle pandangan aku, boley teringat ke dy.. aiseyh.. kalo setakat flashback da bese.. ni boley lak terimbau skali package gelak sorg2.. parah weyh.. dan2 ble kua uma jalan2 cari keje nmpak sume kete, kereta H#%*&.. weyh,, tolongla murni.. pijak la atas bumi, dy xlayak utk kau lerrr... aku hantu, dia baik sgt..  hmmm...

kalau dapat untung.. kalo xdpt hey we are friends.. remember.. eleh alasan... hahaha.. xuntung xrugi.. win win situation.. playsafe.. heeeee...
need support right now....

Comments

  1. amboiiiiiiiiiiiiiiiiii. parah dah ni murni :p

    ReplyDelete
  2. x parah.. rase boley teroskan hidop lagi.. doakan aku terus hidup... dengan bayangan nya.. wahahaha..

    ReplyDelete

Post a Comment