family outing

hyep... heee.. last semester 2 ada family outing... huhuu.. ok3.. jgn salah fhm.. aku anggap vacation 2 hari ary uh as a family outing.. gamba takde.. x amik.. tp ad dlm otak.. smart tak??

k, ahli2 fmily nya adalah.. erm tataw name pnjang.. bg name yg aku taw je ekk.. aminah hanum, wan nur farhana, nur azlyn, murni atikah, durra, kydd, hanafi, syafiq, aswat, firdaus.. sebarang kesalahn ejaan harap maaf, aku x tgok ic korg lagi.. huhuhu..

k back to the journal.. 

pd ary jumaat.. ana menghabiskan perjuangannya yg terakhir pd pukul 5.45 ptg cmtu la.. then dlm kul 6.15 lbeyh gak arh baru gerak p KELONG sangkar kunig kepunyaan mama kpd salah seorg ahli...

huhuu.. smpai kt cne kul 9lbeyh.. p naek kelong via bot.. da la mlm tu sejuk, kene lak percikan air.. sejuk sangat mlm tuh ku rase.. smpai kt kelong.. macam2 tragedi.. serius xkan ley lupe..

wt bbq ayam, sosej, kentang, udang.. aku dpt mkn ayam seketul, sosej 4cucuk, kentang 2gigit, udang seekor...huhuhu.. kenyang makan.. hahhaa.. tp pling suke udang.. sbb ada sorg niy yg bakar udang tuh.. tataw la sedap sbb udang tu mmg sedap or what.. hahhaa

tga bersusa payah mereka mnghidupkan api, tbe2 dapor gas terbakar, sbb dyorg tga na panaskan arang... hebat tak kami.. acey.. 

ape lagi ekk.. bile da agak lewat, aku da start mengantuk. bese la aku.. waktu tdo mmg sntiasa tepat.. hahaha.. waktu bangun.. housemate aku je yg taw.. aku na tdo, tp segan lak na p masok blik uh.. sbb cm aku sorg je yg da ngantok.. tbe2 durra panggil,, wey xna tdo ke.. yeay2, syg durra,, aku p tdo.. tkejut2 tdo aku.. xlena.. hahaha.. tp tdo mampos gak arh.. aku taktaw la, mst hudus giler aku tdo..

bgn pg, amik wuduk, solat, mse solat,, riuh rendah kelong uh, sbb amie laa, dy patutnya kene bash mlm smlm.. tp dy nmpak dulu tepung tuh lalu, disoroknya.. pg tuh amie p pulangkan lak.. hahahha.. maka start laa mereka exercise pg2.. aktiviti yg menyehatkan.. insiden ana ngan nafi laa, plg bes.. huhuu..

balek ke darat... 8.00pg.. rushing balek ke palam.. sbb aku ngan ana ada MunsYI.. yg aku niyh, x print slip xm.. bijak2.. susakan dyorg lagi.. amie la especially.. soriy weyt.. abeh munsyI lmbt.. kul 12.00 baru gerak kuar palam lepas sume da bersih diri.. hmm.. g Wangsa Walk.. sbelum tu mkn kt NZ err ye kot tak sure.. lantak ah.. hhiihi.. 

dalam wangsa walk.. giler arh.. mule na g men bowling, tbe2 ad fmily day lak dalam tuh.. sabar je laa.. 
dyorg tbe na kara ok lagi satu choice tgok movie..

wayang mmg aku xnak.. syg rekod aku.. huhuhu.. tp kara ok.... tp ikot je laa dyorg,, mse dlm tuh.. xreti aku.. aku dok senyap je laa.. mst dyorg pk aku niy xcm dyorg enn,, ape2 laa.. aku je yg taw aku cmne.. sape2 yg kenal aku un taw laa... soriy ibu, da la akk tak bg taw ibu akk kuar, tbe2 g plak tmpat tuh.. hurm.. salah besar aku niyh.. mx2 x effect result aku..

tp balek dari wangsa walk tuh.. aswat dan org dlm ketenya kene balek.. adeyh.. sdeyh la.. yg nek kete kydd teroskan perjalanan p tmn metropolitan.. maen layang2.. tak fun, takde angin,, tp mse tu ada budak2 kindergarten kot maen kat ctu.. hepi tgok gelagat dyorg.. azlyn superb ah dlm manaekkan layang2.. 

amie dan kydd belanja mkn aiskrim, dan balek ke palam.. end of journey.. ktorg balek tros shutdown.. huhuhu.. ble lapar bgn.. 

mlm tu kmas2 brg coz esoknya kitorg da balek ke uma masing2.. akn berpisah ngan ana amie azlyn.. huuhu sob3.. nanges td.. gonna miss them so much.. nta bile dpt jmpe lg.. soon kot.. hahhaha.. miss me taw..
pnjgnya.. xya bace laa korg penat je.. aku tulis kt cni sbb aku xley cter kt sape2 sal bnd niy.. mak aku mst sdeyh kalo taw aku g jugak.. hurmm.. 





 

Comments