susah ke?

hyep everyone...

sy dlm dilema..

should tell or not..

coz kalau bgtaw un bkn nya makhluk tu faham..

sbb kalau bg taw un cm akan menambah masalah jer...

aku da kenal sgt aty gurlz niy...

sensitif nak mati... pelik tol..

aku un sensitif guk, aku ad aty perr,,

wahahaha.. ok3, x adil bandingkan diri sendiri ngan org len..

dari kecik dulu ibu da ckap ngan aku, susa na ubah perangai org

lagi2 kalo dari kecik lagi da dididik cm2..

bukan na salahkan parents budak tuh..

tp tu la, children are the reflection of parents...

huhuhuhu.. ni lagi satu dilema...

dari dulu lagi, aku mmg tmpat org cter masalah,

tp jarang lar aku men komen ttg cter mereka,

sebab aku xreti na ckp cmne, takut ada yg g bnuh diri

sbb bertambah tambah down disebabkan kata kata ku

haih.. tp baru2 niyt,.. satu tamparan bagi aku apabila,

ada org ckp aku tak dga dua2 belah punya cter...

oit, bukan aku xnak.. aku nak...

tapi ko x rase pelik ke.. if aku tbe2 dtg kat ko, tanya bnd pelik2,

acting like im the angel who want to solve arithmetic questions

weyh.. think b4 u speak... if u dont know who i am, observe me first, then analyze lah..(senang je weyh)

selalu nye mmg aku dga dua2 belah.. tp dlm kes niyh, aku da tak neutral..

aku takut biased... ko niy cm baru idop kat dunia ni enn...

x byk pengalaman lagi.. dga dari yg da banyak kali da jmpe masalh cmniy..

if im not neutral then, i will tend to be biased, if im not act biasedly, u yang akan paranoid ngan aku...

akibat nya... akan ada satu perlanggaran minda yang akan membuatkan kite semua bertindak menggunakan akal bawah paras sedar...

malapetaka yang akn tiba adalah, semua akn buat2 cm x bersalah.. sebab, x sedar ape yg da dibuat..

once u awake, u lost 'it' my friend... and its not bcoz of 'the angel'.. u who want it..

jadi.. kepada mkhluk yg suro aku dga dua2 pihak.. it will make thing worse,

u turn me into a beautiful devil... walaaaaaa...

haish.. da la, aku sket pun tak terkesan, sbb AKU tetap AKU... takde mknenya na ikot ckp korg, ckp ibu aku pun aku susa na ikot... hahaaahahaaaha...

Comments