aku dapat title kakak yg garang

hyep...

ok ptg semalam.. sedang aku syok menggoreng karipap di dapur.. aku tolong goreng je.. x reti aku buat bnde tuh.. hmmmm.. mane td.. aku tga goreng.. tibe2 adik kesayangan aku yg name die aqil tuh datang tanpa diundang mengacah acah tgn die cm nak amek kuali yg tga panas tu.. aku ternampak aku jerit la hoi kau saket la nnt panas tuh.. hhehehehe... kasar gile kot.. ibu kt sebelah ternganga je dgar.. sorry la aqil..bukan na marah saje2.. akk syg la.. tau x bdk tuh nanges gile2.. haih.. na wt cmne.. aku pujuk sng jea.. ala aqil jgn la nangis.. nah amik sume karipap niyh amik sume ni aqil punye.. hahahhaha.. makan a kau sorg.. terus senyap.. salam2 mintak maaf.. senang,, hehehehe.. ngn budak kecik tak susa.. dpt kan kepercayaan die mule2.. pastu kite wt ape pun die bole maafkan.. cume aku dpt title garang ar.. ary niy die ckp.. kakak garang.. aqil takot.. kuang aja tol.. mmg nak kene..hihhihi.. suke ati kamoo la aqil.. hmmm...

hahaha.. xkan terkejut smpai cmtu skali.. btw ni bukan aqil k....
ni baru la aqil.. dek sorry sal smlm.. mlm niy kite tgok cter upin byk2 ekk.. syg kao.. mmuahx..

Comments