tabiat baru saya

hyep.. ello korg.. hmm.. tabiat baru saya.. suke dan syg kt sorg mamat niyh.. hahhahaha.. open sgt ke?? jgn riso aku tau x ramai yg bace.. kwn2 baek aku je kan.. ade sorg due je yg xkenal aku sape.. so ape aku ckp selamat ngn korg..hahahhaa.. 

kiss me.. yeah babe.. hahha.. sengal... comey la gurl nyh.. kecik2 da pandai ngurat.. haih.. 
k... sume bnd die bt sume bt aku tersenyum.. seriously.. tah ape ilmu die pkai tah.. hahahaha.. hmm.. parah sekali nih..

hold me tight.. dont let me go.. 
hope dpt bersama die.. hmm.. bile da bersama.. nak lama2.. lau ikot angan2 aku.. aku na cmpai bile2 ngn die.. tau love hurts people.. tp lau xbrani amik risiko.. tak dpat la rase nikmat ber loving2.. kah3.. keyh, ini fatwa aku punye sorg.. jgn gune pakai lak.. taknak sape2 tercedera..

jgn caye ckp org len.. caye ckp die sorg jea.. kene tipu pn takpe.. xkesa.. 

saya dan die.. sy M A.. die pn M A.. kebetulan kan sweet jea.. hope dpt jadi (M A) square.. derr.. angan2 tggi gile.. mcm la die nak kat aku.. hahhhaha merendah diri giler.. ah, aku nak die.. xkesa la ape org ckp..


i wanna be yours.. may i?? 
love u so much.. love u infinity.. ilyma... love myself.. hahahhaha.... gotcha.. mission accomplish.. memalukan diri sendiri.. feel good.. yeah!! haih(=,=")

Comments