bikin panas ati aku!!!

salam satu malaysia... oke entri nie bukan nak berlagak.. tapi nak mngutuk diri sendiri...

weyh, murni tgok tarikh tu... 23 april kan.. haaaa... cmtu la kao... bnde serius cmniy bt maen lagi... kao dpt tahu niy bile?? 25 april... wow!! kao mmg YB... pegi la interview tuh esok... eyh.. minggu depan pun xpe... suke aty kao.. xpegi pun xpe.. seyngal!!!

murni.. kamoo ni kan... ingat satu dunia nie nak berhenti utk kao ke hah?? eyh.. berdikari laa.. xkan sume org nak ingatkan!! tgok laa portal sendiri.. bengong!!

huaaaaa... sedeyh giler nak mati.. my dream dari kecik hancur sbb SILLY mistake.. careless... buduh giler... aaaaaaarrrrggghhhh!!!! xboleh maafkan diri sendiri....

huh... tp da xley bt ape... yg aku bule bt skarang.. bersyukur sbb diberi pengajaran mcm nie... alhamdulillah.... my fault depends on others too much... aku da mnyesal... hope dpt masok uni... aku nak study lagi... :''(

Comments

  1. sayangnya murniiiii...!! hmmm...sabo je lah... ko mesti tertido nihhh..hahha dun worry lah...

    ambil pengajaran... lain kali alert.. =)

    insyaAllah... jgn risau lahhh.. adenye tmpt utk ko kat U nihhh... aku dh pesan kat Najib, suh simpankan 1 space utk ko... heheheh

    ReplyDelete
  2. nina... ko mx tolong kat najib nape?? die PM.. mx tolon kat menteri pengajian tggi lar.. hahhaa.. ape2 pun.. thnx tolong nina.. hahhaha.. bukan tertido.. aku mmg tido..

    ReplyDelete

Post a Comment