waktu tadika

hyep.. weee~~~

oke na cter waktu2 aku mule kenal sekolah.. mase tu aku umur 6 tahun.. masok tadika.. aku ber tadika kat johor kota tinggi... aku bt tadika tuh macam rumah sendiri.. mase dtg skola aku bagi salam kuat2.. terkejut cekgu.. kuakuakua..

waktu tu ape aku tahu pasal sekola adela keje sekola, kawan, dan kene jd the best dalam ape pun.. hahhaha.. waktu kecik da diterapkan competition... x bes tol..

aku wat keje sekola sampai nanges2.. bile aku bt adek nanges kene duduk kat meja tulis A B C, atau 1 2 3, atau alif baa taa.. oke punishment yg bes.. senang jea.. da siap bule maen balek.. hahhaha..

mase tadika aku ade masuk tarian, well masalah aku yg susa nak senyum nyh wujud dari kecik lagi.. cekgu ckp murni nape x senyum, murni duk depan nnti waktu tarian.. murni takut naek pentas ke?? and so on tak engat ape cekgu ckp..

pekse akhir tahun, peristiwa yg plg aku ingt yg aku pena alami waktu umur 6 tahun tu laa.. aku compete ngan 2 org nyh... dorg pandai gilerr.. dorg dpt hundred utk all paper.. act aku tak ingat paper ape yg ade... tp yg sure aku salu kalah ngn dorg.. btw bdk 2 org nyh kembar..

dlm byk2 paper aku takle maafkan diri aku satu paper nyh, mcm paper yg eja2.. bm kot.. aku sala satu.. mcm mane na eja unt_... isi tmpat kosong dgn huruf.. aku letak huruf E.. hahhahaha.. ibu mara ckp mane ade unta eja U N T E.. bunyi die da lain.. aku ckp abeh salu cekgu ngn ibu ckp bace.. E kan.. untE pun betul laa.. bile masok darjah satu baru i tau.. sob3..

nie gamba aku mase tadika.. comeyl(perasan).. salu pkai dress.. hahhaa..


ikhlas nye muke...

this is aqil yg me mimic aku tga bergayut dlm phone..

masalah 3: my phone di amek bapaku.. uuwaaa... apesaaaall...haaaaa.. sabar je laaa.. tu je yg ley wat.. aku akan teros try merayu.. bagi lar balek.. ye tawu bill last month tggi.. this month pun ade potensi tggi.. hehehe.. tapi.. itu la satu2 nye cara bole hubungi kawan2 tercinta.. :'(

Comments