jalan2 cari makan

hyep korg.. salam2.. rinduuuu.. mmuah kiri mmuah kanan.. euwwW.. asal lak aku nie.. hik3..

hari ini.. ibu ajak ge jalan2 cari makan.. urmm.. bukan makanan.. cari kerja actually... aku dgar makan teros aku bangun.. bile ibu betulkan eyh kerja la.. aku cm haaaaa, tido balek.. (tak gune punye budak.. hehehe..)

pegi la cariii... kat TAPAH.. byk jawatan kosong.. memerlukan pekerja.. and bla.. bla.. aku cm wow.. byk nye.. bule dpt ke ek.. masok ah kedai tu.. satu demi satu.. cis.. bengang giler.. sume ckp.. adiiikk.. kami xmo pakai part timer.. nak yg tetap laa.. aku cm dush3.. weyh.. aku penat2 dtg cni ko ckp camtu?? hahhha.. (adat laa.. xde rezeki nk bt cmne ennn.. positif2..)

da penat2 jalan.. aku ckp ngan ibu.. ibu bt ic baru jom.. then kami pun pergi laa.. na amik gamba.. aku pakai tudung putih.. so kene tuka la.. aku amik tudung warna maroon.. hahaha.. nmpk COMEL.. sbb muke aku pucat.. tudung tu lak cm garang je annn.. hahahha.. serius lorh.. tp xtau la dlm ic nnti jd cm ape kan.. tgok je la t cmne.. huaaaa.. ngantok.. =O

emm.. lagi ape ek... haaa.. aku berjaya pujuk ibu tpup kan... yeay!! ley text.. ley calling... hahaha.. tp ingat nak tpup num nie lmbt lagi.. bg rest lama2 cket.. bg rindu byk2 dulu.. huhuhu.. tp ade text dr amie.. hihihi.. ingt die xnk rply ouh.. hehehehe.. so i tpup laa.. bole msj2 ngan amie.. babysitter jgn gedik2 nak jeles oke.. amie kwn bby.. suke aty laa org nak manje2 ngan amie.. buweekkk =P hahha.. oke takde2.. equal.. due2 same.. oke.. xde sape lbeyh.. xde sape kurg.. tp tu la aku manusia biasa.. kdng2 x perasan ape ku buat.. reminds me if anything is wrong.. taw3..

what a beautiful life... hidup x sunyi lau ade korg.. wink2.. serius.. aku rindu kao amie.. rindu kt sume org.. bes rindu org ramai2.. aku kan bnyk meluangkan masa dirumah dngn tido.. so aku bole bawak korg ramai2 dlm mmpi.. sume ade... hahhaa.. aku mmpi tiap2 ary best.. tp lama2 mmp da start jd cter pelik2 laa.. hik3..

haaa.. palam.. eyh tak tak.. korg2 yg salu ade ngan aku kat palam.. haa, better.. miss kamoo so much.. kamoo makes me feels alive kat cne.. di saat aku takde tempat berteduh utk tido.. di saat aku tga geram, marah kat org.. kamoo la yg sudi dga.. dga je da cukup syg.. di waktu aku nie kekurangan kasih syg dari seorg kakak.. and bile tetbe aku nak jd kakak lak, kamoo sanggup jd adik.. hehehhee.. amie.. rambut aku da panjang.. bes.. bule bt yg mcm aku bt kat ko.. jd comey gile.. errr... rambut tu la yg comey.. ape2 pun amie tetap yg tercomeyl.. =)

weyh, amie.. kertas keje kelong tu kan dlm pensel.. kalo aku meng"pen"kan die buley x.. nak amik gamba.. xnmpk laa.. ke ade idea laen?? hmm..

Comments