salah faham lagi

wahahaha.. oke2.. yg die mengayat ary tuh sbb.. die ingat die ley lupekan alin die.. ceh.. tak patut betul.. gabak kejap aku.. hahhaha.. sengal laa.. tolong laa berhenti gunekan aku...

aku tempat die cter masalah study.. aku tempat die cter ke havoc kan hidup die kt skola.. aku tempat die cter masalah die ngn gosip2 kt skola... haih.. aku dgar je la.. die selesa cmtu.. kdg2 aku nak la tanya die.. alin mane weyh?? cter la kat die.. hahhahha.. takde la.. aku syg kwn aku.. cter la sementara masih ade feel na cter kat aku.. aku dengar..

ce citer.. aku dgar.. kalo ley solve.. same2 la cari jalan...hehehe

weyh.. ary niy awk ade MUET kan.. good luck.. na tulis kat wall kamoo.. tp takot alin melenting lak cm slalu.. hhahaha.. nape la susa sngt die na pecaye kat awk... pelik tol...

hhaahaha.. ape yg salah fhm.. aku mmg xkn balek pd hafiz.. ary tuh ade konflik jiwa.. na balek kat keroro.. tp da heal da penyakit jiwa tu.. tekad xna balek pd exs'.. ramai sngt?? sngt.. hati luke calar balar lebam sume ade.. sape suwo berani maen ngn hati.. hati sngt fragile..



huahahaha.. skg plak tga on the way.. yg nie differ from others kot.. sbb die ckp die tak reti mengayat.. apetah lagi.. nta.. tgok je la cmne perkembangan nya cmne.. PENYABAR sngt.. hhhahaha.. k.. tahuuu... takley rushing.. takot tak kekal.. ape2 la... hahahahha.. special thanks to aminah hanum dan kydd (abg kesayangn aswat).. huh??

skarang tga ber'happy2'an.. yeaha..


trust..understanding..tolerate...
r we able to achieve the goal!!

ntah la.. kalo aku cukup serius bole la kot.. hahhahaha.. oke3.. sye serius!! betol.. tak tipu... percaye??
dont trust me....

Comments