aku di rumah...

hyep... hellooo sume.. salam...

aku di rumah... tak tawu na bt ape... keje da mmg sedia ada banyak... huhu.. tp aku bt keputusan.. hari ini aku na rehat cukup2 dulu... muahahah.. ohkee..

orang di rumah nie yang paling suke aku da tak keje adalah my dearest little brother named aqil bestari... hahah.. mengapa?? sebab his dearest baby sitter nie.. kembali mem babysitt die laa... aku cm hoho.. smlm lagi da start bertugas... die dtg at aku amek towel and ckp.. "akk, aqil na mandi.. jom laa... lama da akk ta mandikan aqil.. :/" aku cm hahahhaha... gelak je sambil amek towel tu pegi mandikan die.. die punya lah bahagia.. asyik gelak2 jea.. tp die rupanya berdendam kt aku kot... sbb lama tak layan die.. die ge simbah aku... sabo je laaa... na mara takley.. heheh.. kakak yg baek aku nie... ngeh4... :P

Comments