yeay! transkrip ku~~

helloo sumee... ade berita... besh punyaa...

know what?? ana.. my ex roommate.. hik3... ex ek.. oke2.. ana tolong amekkan transkrip aku.. hohoh.. syg gile at kao ana.. this post specially for you... ahaha... love u ana.. mmuaaahxx..

uit2.. jgn ade yg jeles.. hahhaha.. ngeng lah aku nie.. aku tahu.. ana ta baca unn blog aku nie.. muahah.. kalao baca pn.. cop.. cmne nak baca?? pndai2 ana lah enn..

anaaaa... rinduu kao.. thnx postkan.. belom smpai age.. tp nnti aku getau kao la bile da smpai.. all the best to youu.. okey syg?? good luck in whateva you do honey.. hahaha.. amek.. sume panggilan yg ta penah aku guna utk ana...

hik3.. anaa.. ingat lg tak.. masa mula2 kita masok palam..

mula2.. aku tak nmpk kao.. aku cume nmpk cadar katil and sarung bantal yg sudah kemas terpasang.. and aku pegi usha sampul xray kao.. tengok nama kao.. bhahahah... senget enn.. aku nmpk.. oh wan nur farhana.. wan nie msti org kelantan nie.. :) msti comey.. hahaha.. oke.. tak.. aku ta ckp cmtu.. then tengok colour cadar kao.. oh pink! minah pink ke dak nie?? hmmm.. its fine lah kot.. sbb cadar je.. so tak dela fanatik sngt kot... just guess..

then.. MDS.. minggu destini siswa.. aku rasa aku lepak ngn korg kot.. masa mule2.. jumpe ngn azlyn, syazana ekk.. aku jz ikut jek korg.. mkn.. ape sume.. then mlm2 kite balek bilik.. naek lif.. lalala.. smpai bilik.. try hafal lagu uitm di hatiku.. aku rasa kite je kot semangat ge hafal.. sbb bilik laen cm senyap jek.. balek teros tido..

hahahah.. tbe2.. ade satu hari utk minggu tu.. ade sorg budak rumah ketuk pintu.. and ckp.. t ade kenal2.. aku ngn ana.. okey.. seyes ta sabar.. balek je dr program kt angsana tht night.. kitorg cm excited.. tggu.. even penat.. tbe2 cancel.. sbb that nite habes lmbt.. sume na tido.. kami.. cm oke fine.. go to sleep.. haahah.. lupa lak.. budak rumah yg ajak tu... ade nama.. namanya aminah hanum.. penghuni bilik A.. hahah. oke seyes cm kurang ajo.. thats amie ler...

then.. bile dah weekends.. ana balek umah... uma die at subang.. ke? yelaa.. yg tinggal kat rumah rasanya.. 6 org.. ana and yana balek.. masatu laa kami gather... exchage number.. kenal2 nama.. awwww.. sume malu2.. gelak2 innocent.. cheyt.. sume tuh topeng jakk.. aku tahu tuu..

bile dah lama.. berhantu siket sume.. bilik B and C suke bt bising.. hehhe.. bilik A and D baek.. hahaha... oke senget.. bile smpai bulan pose.. buka sama2 at ruang tamu.. weee~~ miss that moment.. masa nie baru aku kenal sume.. bukan sebelum nie ta kenal.. maksudnya.. aku kenal dorg punya perangai laa.. even tak tahu betul ke tak.. im proud by saying i know them very much.. wink2.. :)

huk2.. nanges2.. miss them so much.. aku jarang balek rumah.. so salu la lepak dlm bilik jek.. study.. ngeh3.. konon ckp study lepak2 enn... tipoo jek.. aku study tyme weekend.. tyme weekdays aku tido!! hahha.. tu sbb ramai tak nmpk aku study bile.. muahah.. sape tinggal kat ruma pn ta semestinya nmpk aku study.. sbb aku study dan tido sama banyak waktu weekends.. hehe..

contoh..

pagi bangun subuh.. pastu tido balek.. dlm kul 9 bangun ge mandi.. pastu duk kat meja.. cari makanan.. pastu baru cari buku.. duk situ smpai agak2 kul 11.30 atau 12.. turun ge beli makanan.. utk siang and mlm.. pastu naek atas.. kadang solat dulu.. makan.. tido jap.. kul 3 bangun duk at meja.. smpai petang.. kul 6 makan.. then mandi.. maghrib.. tggu isyak.. then tido jap.. dlm kul 10 smpai 1 atas meja..

amacamm.. psycho tak?? cm org giler aku duk atas meja.. mula2 mmg ah.. seksa kot duk situ.. buka buku nie tak kene.. bukak buku nie.. eyh.. tuto ta siap age.. lama2... aku bukak yg mana aku suke..but utamakan tuto dulu... pastu usha schedule quiz.. then baru usha2 mana ta paham.. [peace]

dlm ke busy an aku melayan buku2 tercinta.. aku masih sempat melayan phone call ibu.. hohoh..

ibu sallu call pagi, tengah hari, mlm..eyh.. entri nie utk ana.. why talk much about myself jek?? oke.. cter2 pasal ana.. ana kan...... hahha... ana besh.. bangun pg sama2.. alarm cllock die menakutkan.. asmaul husna.. bukan takut pasal ape.. cuba bayangkan.. tengah dlm gelap bilik.. nyenyak tidor... tbe2 alarm tu bunyi.. pergghh!! terkejot kwn.. tak jadi tido balek auu.. ahahha.. then ana tuka jd lagu barney and friends... itu lagi scarry.. ape tu? dinosaur purple yg besar dan konon baek dngn kanak2.. oh no.. lari.... aku takot... hehhehhe..gedik enn aku.. sape dpt aku sbg roommate mmg akan pening kepala...

just why?
sbb aku mlm2 suke melalak kuat2.. nyanyi lagu heartbreak kuat2.. penuh feel.. sememangnya tempo lari giler.. pitching jgn tanyaa.. mmg azab mendengarnya.. hahha.. my habit---> dengar mp3 to the highest volume.. sukee.. sbb tak dengar dunia luar.. buley maen ngn formula physic yg ter sangat lah banyak nya tuu dngn ketenangan jiwa maksima... ape masalah nya?? masalahnya adalah ana panggil aku.. nak tanya or na bincang.. tak kesampaian.. sbb aku ta dengar... hmmm... yg buley buat aku dengar.. panggil aku gune frequency yg kuat siket.. yg ade gegaran2 ke.. contoh terbaek--> bukaan plastik makanan.. heheh n_n lapar...

hmmm.. nice moment with being in a room dngn ana... :)

well aku masa sem 2.. aku salu duk ngendeng bilik amie.. cter aku ngn amie laen siket... hehehhe.. t aku cter laaa.. hik3... syg sume housemate aku.... best of luck you all... miss u so much.. :-*

Comments

  1. eh eh. terima kasih kat aku jugak taoooo. haha. aku yg igtkan. ha. bangga2 :D

    ReplyDelete
  2. ouh yeke?? oke2.. t aku buat entri khas utk kao gak.. :D thnx azlyn.. huahahahah...

    ReplyDelete

Post a Comment