misheard

misheard is salah dengar.. hhahaha... literally translate hah.. betol lah tu ennn...

alkisah nya berlaku semasa di zaman aku belajar dulu2.. tyme asasi semester one.. group tuto d4.. group lecture d.. ahahhah...

comey la awek nie.. hehe.. eyh.. motif gamba nie na tunjuk kegunaan mp3 pd bile2 masa utk org2 yg versatile + flexible.. 
perbualannya berlaku antara.. aku ngan tasha.. muahahhaha.. 

sedang aku asyik leka mendengar lagu di radio fly.fm.. for sure aku gune earphone.. semasa dlm lecture ape tah aku ta sure... hehhehe... tbe2 tasha yang duduk sederet ngn aku.. cuma diselangi 2 buah kerusi yang diduduki oleh nadia and bum.. haah3.. tbe2 tasha panggil aku dan ckp cmnie.. "murni!! kao tahu tak bongek tuh nama tempat at negeri sembilan??!!" (dengan muka excited plus shock) tp yg ku dengar ape tawu.. aku dengar nie.. "murni!! kao buat tak tuto math soalan empat ngn sembilan??!!" aku cm what!! mana ade tuto maths weyh.. aku ta buat weyh.. kenapa dngn soalan 4 ngn 9 tuh?? hhahah.. betapa pakak nya aku... damn it!!

budak yg duduk belakang aku which is budak yg gadoh pasal lolipop ngn aku tu pn dah gelak2 cm gile.. aku jd pelik lah.. apehal mamat nie.. sepak kang bwu tahu langit tggi rendah.. hahhaha.. aku jeling dia.. dan membuka earphone aku.. aku sngt berat hati nak meninggalkan fly.fm tuhh.. sbb masa tuh dorg tenga prank org kot.. sabor je laa.. takpe2.. nnti die ulang age... heheh.. dan aku mendapat tahu bahawa aku sala dengar.. 

no wonder la budak belakang aku tuh gelak2 cm giler.. maka.. aku pandang suem org sekeliling aku.. dan ckp.. oke2 fine aku pekak.. so?? dah jgn kacao aku.. aku nak masok dunia aku balek.. bye2.. dan menyumbatkan telinga ku kembali.. hehhe.. tp aku ley dengar la budak tuh ckp.. pelik giler perempuan nieh.. tp bile pk balek.. betolkah ape yg ku dengar tuu.. ntah2.. die ckp mende laen.. such as.. kerek giler perempeuan ini.. ngeh3.. oke2.. ta baek buruk sngka.. tp aku serius geram ngn budak uhh.. suke carik gadoh ngan aku.. ade jek yg sala ape ku buat.. eeeeeee... kalao jumpe balek.. mmg aku ckp kat dia depan... eee.. budak nie lg.. hahahah..

perasan nak mati aku nie.. hey hey hey.. budak tuu.. aku ta taw lah nama nya ape.. dia tak sala pn sebenanya.. aku rasa die ta taw pn yg die asyik ter comment aku jek.. emm.. faham tak?? aku tak reti na terang sbb bnyk laa incident happen ngn dia.. awww.. hahahha.. ape nie?? hehhe.. 

:D so long people~~ rinduu sumee... this week na cter sal kenangan at fac je.. okeh2.. bhahahah.. thats all for now.. chow cincau yoes soya!! (chow. cter lg esok ya.. hahhaha) misheard ke?? 

Comments