my last day teaching... :(

hyep... helloooo sumeeee.... heheheh.. salam buat semuaa...

huk3... :( sedeyh2... hahahhahaha... xde makna nya... merdeka buat ku... huahahha...aku da abes keje da kat sekola menengah sultan abdullah... ari nie special... bulan pose balek awal.. 5.45 da ley balek... okeee... cm ape jek.. ish... sedeyh.. aku sedeyh gak.. tp datangnya aku ke sekola nie.. cume mcm nak ckp terima kasih ckgu sbb  masa dulu2 pernah mengajar sy...

hohoho.. ramai gak la ckgu2 yang ckp.. alaaaahaiii.. kejap nya kao keje... tak puas buli... hohoho... aku cm.. huahhaha.. gelak jea... arinie.. sape tak nmpk muke bahagia aku... mmg rugi laa.. susa na tengok muke bahagia aku... heheheh... pasne buley menghadap lappy 24 hours... emmm.. (kedengaran cm teruk je)

ade student bg aku hadiah.. farisya nama die.. 1 majah... die nie dlm kelas.. aktif.. aku suke.. tp mmg mostly student 1 majah mmg talkative and active pun.. best giler masok kelas dorg.. ley men game.. quiz.. sume jalan... syllabus pn abes cepat.. ley ulangkaji smpai bosan.. walaopun cepat abes syllabus.. dorg faham.. tu yg best giler tuh.. ckp2 dlm kelas.. kuar kelas.. esok kuiz.. pastu esok lagi men game ngan dorg.. game berdasarkan topik yg belajar laa.. hoho.. sayang 1 majah.. :)

tp satu yang merunsingkan hati aku... mengenai GAJI.... hmmm... aku da abes keje dah nie.. aku da ckp terang2 kot.. aku ckp aku keje nie mmg sbb na gune duet, bukan sukarela... paksarela pun takna oke.. mmg la tak bagus meminta minta... tp aku mintak bahagian aku.. eyt.. jangan smpai aku dtg tiap2 ary jz sbb na mnx duet gaji aku... bukan kene kuar duet minyak unn na ge sekola uhh.. haahha.. jalan 5 minit smpai... :P huhuh.. oke laa,, aku kedengaran mcm punya laa desperate nak sngt2 duet tuh.. cm takde duet langsung lak.. (mmg takde duet pun skang.. so???)

yang menjadi kan aku berang... bile aku tanya elok2... kakak tuh bagi ayat serius obvious nak suro aku keje situ tanpa gaji tawu... mcm nie perbualan nya...

kak...... nak tanya buley.... emmmm.. gaji saya mcm mana ye.. heheh... :)
gaji.. :/ emm.. awak da bg sume dokumen yang sy mintak harituh? 
dah.. da bg da.. sume da settle da.. 
ouhh.. mcm nie.. kami ade msalah sikit... bla.. bla.. bla..
(aku start menjadi kurang ajar) ouhh.. agak2 bile ley dpt ye.. 
eyh.. takkan keje sbb na duet kot...
(abeh tu kite keje nak ape? pengalaman2 mmg da dpt da..) hahaha.. saya perlu duet tu utk sambung belajar t.. emm takpelaa kalao mcm tu.. k.. sy minta diri dulu...
kite kerja kene ikhlas dek.. bukan sbb na gaji jea..
terima kasih kak.. atas nasehat tuh... agak2 kalao sy perlu bantuan kewangan utk bayar yuran t.. sy mntak kt akk je la ye... hahhaha.. assalamualaikum... (aku berlalu pergi buat muka kecewa)

Comments