aku paling pantang~~

hye.. hellooo sumerrr.. assalamualaikum... hahaha... ayuuuuuu.. kenapa ayuuuuu...

dia cantek.. :P
ohei.. ehemm.. okee... hahah.. ayu.. emm.. sape ayu?? oke takde kwn rapat nama ayu.. ermmm.. ade ke?? jap2.. scan2... tutt tutt tutt.. tettt.. takde..

ayuu.. nie merujuk kepada perwatakan seseorg lah kot.. sape3! hmm.. bukan aku.. aku lembut n lembik.. bukan ayu.. angau memang..

dah laa.. lantak laa ayu tu sape.. aku na ckp pasal nie..

pantang2 aku.. aku dah ber pantang.. uiyoh.. times flew so fast.. baru abes asasi dah ber pantang.. hahhahaa.. okee... gurau mintak penampo.. ish.. mane dew.. belum age laa... mcm nie cternyaa..

aku takde keje dah skang.. so hari2 duk dlm bilik.. usha ceiling yg ta berapa na putih tu.. then comes out with.. makanan ape yg aku mmg takley mkn which will buat aku jd demam, pening, selsema, batuk, hilang suara, gatal2.. sume2 laa yg konon nya menunjukkan tindak balas allergic pd diri aku..

maka tersebutlah senarai di bawah ini..... hehhehe...

  • air yg ber ais--->kesan pada diri: batuk, selsema
  • kopi.. atau ape2 yg ade unsur2 kopi--->kesan pada diri: pening kepala
  • seafood--->kesan pd diri: gatal2.. di muka.. i have resdung..
  • belacan---> gatal2. bersin2 smpai rasa saket kepala...
  • susu di pagi buta---> loya.. ngantuk.. susu waktu mlm oke.. :P
  • minyak yg tersngt lah over penggunaan nya terhadap makanan ber goreng...--> tak lalu mkn.. mknan terbuang bergitu shj..
  • batu ais..--> tekak saket.. tonsil.. emm ta tahu nama penyakit.. tp batuk takde kahak.. saket woo... 
oke.. besenya.. seafood and belacan tuu.. aku amek gak.. sbb favourite.. mana ley tinggal.. pantang aku jumpe.. pastu licin ku sapu..heheh.. aku enn majlis daerah.. besenyaa.. sume makanan aku ley mkn.. cume tak  pena try lg jek.. such as.. haruan ke keli ekk?? yg ikan sambal uuhh.. haa.. yg tuuu.. teringin na mkn.. tp kene ibu masak dulu.. baru nak mkn.. hehehe.. gedik ennn.. suke hati laaa.. :)

hmmm.. currently craving of susu dutchlady strawberry... hmmm.. sedapnyaaa.. lama dah tak dpt... sape2 lau nak bantu aku.. ley la poskan.. heheh.. and plus.. dngn durian sebiji dua.. nak weyh.. :( 


huhuhu.. so long~~ you will be missing me when im gone~~~

Comments