rinduuu~~

bila rinduu kini
tak lagi bermakna 
yang ku rasa kini
hanya pedih mata
di tinggalkan cinta masa tu
dulu kao tawarkan 
manisnya janjimu
dan ku sambut itu
dengan segenap hatiku
hinggakan kao pergi tinggal kan aku
hiangnya cintamu
menusuk hatiku
hinggaku memilih
cinta yg fana
perginya dirimu
merobek jantungku
hinggaku terjatuh
dalam harapan..
ku sebut namamu
di setiap doaku
yang ku kan setia
kenangan pertama
yg ku dpt hanya
bayangmu

aku sudah pun merosakkan lagu nie.. lagu nie.. buat aku ingat kat.. amie.. yg giler feel tengok cter nie.. nanges2 kot.. mule2 aku pn nak amek feel layan nak nanges gak.. hahhahaha... tp bile dah ternampak amie dah nanges.. aku jd nak gelak lak.. sbb comeyl kot amie nanges... hahah.. yang ana n azlyn tahan air mata takot kene gelak ngn aku.. aku power.. mata berair... tp sorg pun tak perasan.. aku gelak cm giler.. tp agak2 laa.. aku ckp at amie.. amie.. lek laa.. cter je kot.. jgn feel sngt.. sian kao.. huhu.. okey.. tahu ape amie jawab.. mmg lah cerita.. tp aku bayangkan kalao in real life.. giler seksa dorg.. sian do.. sedeyh tengok taw.. aku sambung gelak dan blah ge masok toilet.. basuh muka.. heheh.. nak freshkan muka.. :)

Comments