kerana azlyn aku.....

hyep... helloooo sumee... assalamualaikum.. :D

suspek utama: nur azlyn rosman (nama eja betol kan?? kalao salah sila beritahu..)

kes: hmmm.. susa nak ckp..tp... kene ckp gak.. aku... hmmm.. azlyn... aku ngan azlyn.. kami... hehehhe..

punca: wan nur farhana

saksi: lantai dan dinding bilik R1503 B

ish... ape nie.. jap2..

THANK YOU AZLYN CYG... SBB ingat KAN ANA SUWO AMEK transkrip AKU..  sorry.. ANA tak GETAU AKU PN kao terlibat SAMA DALAM PENGAMBILAN TRANSKRIP KU.. tp sudah ku sangka kao pn mesti ada.. sebelum aku bt entri utk ana tu.. aku da ter pk da kot.. heheh.. tp takkan la aku nk kene call ana ckp.. weyh lyn terlibat tak?? hahha.. mcm senget...

hmmm... berdasarkan atas butir2 di atas.. nur azlyn didapati telah bersama cik murni atikah bertiga tigaan.. hahaha..

mari sy cerita.. bilik ku paling special.. sbb ade 3 org penghuni.. azlyn sallu dtg kt bilik kami.. lepak.. utk study quiz.. katanya tension dngn keberadaan siti fatimah iaitu roommate nya... huhuhu.. perlu ke cerita? emm takpe.. aku na cter gak.. maka hiduplah kami tiga beranak.. tido sama2.. makan sama2... kami dah anggap azlyn tu mcm ahli bilik tu jugak... azlyn pn da cm ahli rumah tu jugak...

hahhahaha.. kenapa cara aku cter cm sngt menyedeyhkan jek?? oke.. ape2 je laa... tp aku tahulaa ape azlyn rasa bila duk kt ruma die.. sbb pernah beberapa kali dtg bilik die.. die punya housemate.. ish3.. aku na ckp garang.. tak garang laa.. aku lg garang... nak kata ape pn tak tahu.. tak terkata.. cara dorg pandang.. mcm ckp 'weyh, kao buley blah tak? ape la kao buat kt cini sebok jek..' walaopun aku tahu sbenarnya dorg ta ckp cmtu pn..tp aku terasa dngn pandangan mereka tuh.. azlyn.. aku mengadu nie.. hehhehe... dorg tu seyes pelik.. kalao aku jd kao.. aku pn cari tempat berteduh laen taw.. hihihi...

satu benda yang aku ingat pasal azlyn... azlyn sallu ajak kitorg ge jog.. heheh.. mmg tak la aku nak ber jog.. aku suke jalan jek.. jog taknak.. hihi.. tp bnyk kali gak laa.. bile azlyn ajak jek.. mesti kami akhirnya di katil... hehehe.. emmm.. maksud aku.. bile azlyn ajak jog.. kami akhirnya jog atas katil jek.. ade la dua tiga kali.. ade sekali uhh.. azlyn ajak cycling.. atas katil gak last2.. hahahhaa... bukan sala azlyn.. bile sorg dah terkam katil.. yg len menunjukkan perasaan jeles.. lalu berlaku lah aktiviti sape tido paling lama.. wink2..

ingat g masa dinner.. dinner asasian.. duk tumpang uma azlyn.. besh... bnyk mkn... thank you azlyn.. sbb bg aku duk citu.. and2.. abang kao.. sngt pemalu.. hahhaha.. like!! hahah.. eyh.. ape nie.. emmm.. oke2.. azlyn nmpk sngt cantek mlm tuu.. with black kebaya.. nmpk mcm.. emm.. taknak ckp.. tp azlyn cun..

heheh.. ade satu lagi.. azlyn enn.. miang ouh.. hahahha.. oke tak.. die maen2 gurau2 jek.. maen ngn aku abes lah kao.. huhuhu.. nak di jadikan cerita.. pd suatu mlm yg hening... azlyn tbe2 cm menyapu nyapu aku.. aku jd pelik.. maka aku pn sapu die balek... hahahha.. aku sapu jerit die giler kuat.. mcm dah kene ape jek.. belum cium age.. ish, sabo jek.. ana dah pandang aku pelik.. huhuhu.. rindu azlyn..

kami share minat yg sama.. listen to mp3 to the highest volume.. hehehhe.. cume azlyn denga smpai waktu tido.. aku tido mlm takley.. kalao tido siang buley... tp azlyn pasang mp3 die buley denga smpai luar lagunyaa... hahaha.. i wonder aku pasang kuat mcm tu ke?? hmmm ana je tahu jwpn nya... hehehe

azlyn comeyl.. ummm.. i mean.. azlyn punya character comeyl.. gila2.. tp mse die tensi.. aku takley dekat ngn die.. sbb aku nie jenis angin.. mao aku sembor ape sume.. ta pasal jek gado.. bile azlyn tension.. aku pn takt na dekat.. sbb muka die sngt jujur.. buleyh nmpk.. kadang2 geram gak.. aku pn tension gak.. takya la nak show off... hehehe.. takdelaa.. sume pn ade perangai masing2.. accept people the way they are cause they accept what you are.. :)

rinduuuuuuuuuuu.. huahhaha.. miss u azlyn...

Comments

  1. hahahaha. jgn sampai exroomate aku nmpk ni sudah.

    rindu palam . hihi

    ReplyDelete
  2. ahahhaa... ooppss... kalao tim nmpk giler power die nak stalk aku smpai jumpe aku punya blog.. laen lah aku.. stalker tegar! hihi

    ReplyDelete
  3. haaa..kte sma2 terlibat..sumpah aku rse sdh ble bce ni..huhu..

    ReplyDelete
  4. knpe aku baru bace semua niii??? hahhaha.. rindu la.... ^^

    ReplyDelete

Post a Comment