kita?? langit dan bumi??

hyep.. hellooo there!! whats up! whats down! assalamualaikum..

:(

nak discuss pasal nie.. alasan pasangan bila nak mintak putus.. aku jumpe dari sorg dak nie.. emmm.. aku ta sure die kakak or adek.. tp die setahun muda or tua dr aku... ape2 je laah.. nama die fatin fadzil.. haa!! kenal tak?? tak kenal suda.. aku pn ta kenal.. cume suke tengok video dia.. dia nie cm kembar aku.. cume die suke ckp.. emm.. aku pn suke.. tetapi hanya org yg ku rapat je aku suke ckp2 bnyk3.. hehehe.. plus.. die bnyk ckp cm cm cm.. tahu? cam.. mcm yg dipendekkan jd cm.. haah.. aku pn suke.. tp tak sume perasan.. heheh.. one or two people jek yg perasan aku cmtu.. hehehhe.. lagi.. bila die berckp.. tanga nya terbang2.. hahah. mcm aku gak.. bile aku brckp.. tgn aku pn cm berckp gak.. contoh.. bile aku ckp.. kereta die besar.. tangan aku akan buat aksi besar.. ahahha.. cm pelik jek ekk.. hah.. suda lari topik! haih..

start balek.. hehehe... langit dan bumi.. mari berdialog kejap...

gurl: sekarang u bg tahu i.. nape u nak putus.. mesti ade alasan utk sume nie.. bg tahu i...
boy: u.. u tahu tak.. i takley go ngan u.. kita nie ta serasi.. kite nie umpama langit dan bumi.. i harap u faham ape i rasa.. u rasa tak? dah takde chemistry antara kita..
gurl:sanggup u bt cmnie kt i.. setelah ape i korban kan utk u..
boy: ape yg u dah korbankan? ce cter.. ce cter...
gurl: buley gurau lg !! u ta penah nak serius! hah.. sudahlaa u.. terimala i balek..
boy: i bukan tak syg u.. tp mcm yg i ckp td.. kite mcm langit dngn bumi....

wow3!! drama... phewitt.. haish.. jangan di salahkan langit dan bumi... kao tu yg ade gurl laen.. getau jelaa.. ckp terus terang.. tolonglaa jgn bg alasan pelik.. which kononnya close to nature proves that you are innocent.. heheh.. tp aku pk cool gak alasan nie.. tp bile pk balek.. tak cool... langit dan bumi.. refer to perbezaan darjat or kecantikan or education.. or ape2 je laa... tetapi.. langit dan bumi needs each other... dorg mungkin berbeza tp saling melengkapi.. oh sweet.. plus, penah korg pegi bumi yg takde langit?? takde kan?? ahahha.. sume ayat2 nie.. credit to dia.. dia sngt comeyl.. hik3.. itu link blog.. link video mls nak carik.. korg carik sendiri ahh.. okeh?

so long people~ will always miss korg2 sume.. walaupun tak pat nak jumpe.. especially yg dah na ge study jaoh2 tuu.. belaja elok2 yaa.. syg korg.. mmuaahxx.. ('',)

Comments