adek2

hyep hello... salam..

huaaa... da besar da korg sume...

well.. erm.. adek kandung aku.. aku ade 6 adek beradek.. yg form 5 and form 3 tga exam mid year.. gud luck weyh.. korg msti buleh buat laa.. kalo korg bt latihan oke.. bile tak faham mase bt ulangkaji tanye laa... jgn ah sombong.. mmg ah akk da lupe.. tp akk reti la jwb tak tahu.. hhahha..

oke.. adek angkat aku yg dua org tu.. emm.. wani romeli and huda azhar.. huhu.. korg da nak masok uni kan..

wani dpt puncak alam.. hhahaha... die suro aku tggu die depan pintu pagar.. ???? oit adek syg.. akk da kuar la puncak alam.. xde kt situ dah lar.. xpe2.. nnti bile smpai sane wani fhm lar kenapa akk bengang bile wani merengek suwo akk jumpe wani kat seseri.. taw x jaoh nak ge sane dr puncak alam.. skang kao rase... hahhaha... well.. utk wani yg kaya bule la kot ge seseri salu.. akk mane ade kaya cm wani..

huda dpt uitm puncak alam, utp, unikl... waaa... die amek engineering.. darat ade, laut ade, udara pun ade... asasi engineering.. eng petroleum.. eng kapal terbang.. tough choices huh?? pilih elok2 oke.. da pilih bt elok2.. heee... tp akk suke yg unikl tuh.. hahhaha...

huda, wani... kak irisyah and kak murni... ngee =D we r PAP!!

emm.. miss u both.. PAP!! remember x? we are PAP.. jgn lupe taw.. akk, kak irisyah, huda, and wani.. tu je ahli nye.. xley tambah2 taw.. fix..

adek ku iwan lak.. die smakin sehat.. yeay!! alhmdulillah.. tp die ckp.. saket die xde cure.. bt mase nie, die oke.. hmm.. oke.. bile nak balek teluk intan?? maen kan gitar.. lama tak dengar.. nape x bawak gitar kt sg besar?? bosan2 bule maenkan utk atuk kao.. haih.. whatever...

adek lg sorg nie.. emm.. die da xna tau ape2 pasal aku dah.. wow!! senangnye.. sampai ati kan.. hahhhaa.. xpe.. aku salu ingat die.. aku x pena buang adek tau.. kes kali nie unik sket.. kakak dibuang adek.. fantastico!! ngeng!! pasnie aku nak huha dngn sape? emm... takpe la.. org tak sudi kan...

and adek saye yg paling dirindui.. aminah hanum.. kenapa last?? sbb na tgok die baca ke x... hahhha.. hihihi.. rendu kao.. weyh.. aku makin comel skang.. sbb aku da potong rambut.. so x ley bt cm yg aku salu bt kt ko.. hihihi.. emm.. aku try call tp ko x angkat.. hah.. oke.. my point sume berterabur.. never mind.. sy bukan buat esei pun.. eyh2??

Comments