first day kerja

hyep.. hello.. salam... =P

hahha!! exhausted.. tp fun.. nmpak bnyk buku.. bhahhaa.. tp ntah laa...

HIM..
well.. ye la.. sape kenal aku.. tawu la aku cmne.. aku manje kot kat uma.. manje gilerr... buat ape pn tak pena.. kerja berat la especially.. bese nye tolong2 jea.. lau angkat brg lak.. berat sket jea nnt org len yg tolong angkat..
oke.. korg yg baru kenal mybe akn ckp.. eee.. annoying nye budak nie.. ingt die puteri raja ke??

this is me.. truly me!! hmm.. oke.. bnyk task kene ingat.. hope tak lupe... tak cuai... ary nie je brape juta die rugi.. haiyo!! juta?? anggap je la juta.. spya aku tak ulangi lagi..

feel like na give up.. ='( huhu.. tp bile pk balek.. WELCOME TO THE REAL WORLD HUNNY.. serius pkir.. sampai bile la aku akn dilayan cm princess kan.. aku kene biasakan diri...

hahha!! nnti basuh toilet taw.. cm bese je.. bos ckp kt aku.. aku cm. haaa, oke.. dlm otak pkir.. cm bese cmne tu.. bhrrr... eyh, jap2... cmne ye?? hehehe.. senyum bodo.. seb baek die hamba Allah yg penyabar.. die ajar aku..

aku start dari zero!! so mmg la shocked.. akibat dimanjakan.. takdelah.. im the one who choose to be pampered.. huahaha...

k pasne.. no more lepak style.. whaaat?? hahahha.. mase keje laa.. lepas keje aku nak lepak.. and seriously aku ckp.. aku lbeyh RELA lalui spm, final sem1 sem2.. due tiga kali.. aku x kesa.. lagi fun dr keje.. so.. enjoy la belaja selagi kao masih belajar.. sbb bile da kerja.. x kire la kerja ape pun.. tetap tak fun.. stress je manjang.. tu sbb ramai org umo 30 to 40 da ade penyakit darah tggi and sakit jantung.. ade ke budak umo 15 to 29 ade penyakit darah tggi?? nmpk sngt study xde la pressure sngt.. err.. i mean.. lau pressure pun still bule release ngan member2..

oke... ni je nak story.. daa~~ salam rindu buat semua.. love you all..

Comments