current mood: missing some bodies..

hyep.. hello.. salam..

list of teman rapat ku... list ikut tmpt yg aku penah study kat situ... sesape yg ade gamba.. aku letak... lau xde gamba.. soriy honey.. beep3...

oke we start here...

1.tadika kemas kota tggi... emm.. sume kwn baek aku.. ahahaha.. nak cover tak ingat nama sorg pun.. hik3.. ampun.. x ingt lgsg suda..

2. sk kota tggi.. oke aku x sure nama skola nie betul ke x.. hahhaha.. aku x ingt sape2 kt cni... aku sorg2 je.. ade la sorg kakak tu.. tp die tak pena bg taw nama die.. tak tawu nape.. tp mase rehat sallu die belanja ouh.. besh..

3. methodist girls school, raub, pahang... oke.. kat sini sye ade sorg bff..nama die sharifah nazurah athirah syed mohd nasir.. nie aku sure ejaan die betul.. hahahhaa... gamba bersama xde.. sob2.. tp taw x.. aku jumpe die alek kat SESERI... bahagie..

panggil die abby.. 
4. sk 1 tapah, perak... kat sini ade sorg bff.. nama die nor shahida.. yg ini aku tak sure ejaan betul ke x.. lost contact.. num die hilang dlm buku.. aku da cari tp x jumpe.. mane tak nye.. aku tulis num je.. nama x tulis.. dush3..

5. sk raja muda musa, teluk intan, perak.... kat sini ade due org.. yg nie pun lost cntct.. xde la lost sngt.. nombor xde.. tp lau nak jumpe aku bule terjah je uma dorg.. hahhahaa... dorg kat mane la skang kan.. rindu.. maen basikal sama2 kat taman.. huhuhu.. usha budak maen bola sepak kat taman.. tp once in a blue moon je aku ble kuar.. asyk kene duk dlm uma je... hahahha.. eyh, lupe nak khabaq.. nama mereka adalah nur aliza dan nur athirah mohd radzi...

6. smk sultan abdullah, chenderong balai... ade ramai teman rapat kt cni.. nama dorg.. siti nur hidayah jaafar, siti norhafizah rahim, ahmad noor hafiz adnan, muhammad rusydi, zainor zaili.. oke itu saja.. xde la ramai sngt..

meet dayah.. 

here is fizah...

hafiz dan ody... sape kenal cari la bdk 2 org tu... 
7. sm sains seri puteri... SESERI, kolam ayer.. kat sini aku rapat ngan due org.. irisyah nurfatin ibrahim.. and au diya fatihah.. dorg tmpt aku bermanja manja an... dgn au salu kene buli.. ngan irisyah rase bes.. cm family.. kite study sama2.. stay up makan burger ustazah faiezah sama2.. miss that moment.. ge bt keje langgar peraturan.. hik3.. lau aku ade msti kite kantoi kan?? hahahha..

irisyah dan aku... miss u so much.. :'(

au cumeyl... wink2.. 
8. UiTM, puncak alam... kat sini ramai.. sbb terbahagi kepada beberapa kumpulan.. kelas.. rumah.. group.. kwn lepak.. nama2 nya adalah... nabilatasha, najihah wahi anuar, nadiah loke, aminah hanum, wan nur farhana, nur azlyn, muhammad ridhuan hilmi, muhammad mustaqim, amirul hazimi... mcm2 aktivit pernah dilakukan bersama.. heee... nnti aku bt esei pasal aktiviti ku di puncak alam bersama kalian semua..

gff.. 

mus dan mie...

xkenal.. 

with amie tercinta...

meet ana my roommate... shh rahsie kite simpan taw ana.. 

mie specky... 

haaa!! gotcha.. sape punye cincin tu??

iwan dan.....???
oke.. bt mase nie itu je.. ade yg tak tersenarai... tp korg ade gak dlm ati aku... jgn riso.. nina.. aku ingat ko... tp ko under family.. hehehehe.. nex tyme ade nama nina oke??

emm.. nie la manusia yg aku anggap kawan rapat aku.. aku suke bkwn dengan.. up to korg la korg anggap aku nie sbg ape.. xkesa pun.. woot2.. miss u guys so much3.. hehehhee

eyh.. azlyn punye gamba takde.. nnti aku geledah ko punye album oke.. xna letak gamba yg lama...

Comments