untuk kamoo ='(

hyep.. helloo.. salam... huit2 kao...

lama x pat cntct kao... ='( nak bg surat laaa....

ini untuk kamoo,

kao..
dulunye kao,
sallu menceriakan hari hari ku..
indah pagiku bile di sapa kao..
yg sering kejut aku bangun pg..
x kire laa..
subuh or before ge kelaz kan...
pagi tu ko kejut msti dengan rengekan..
bangonlaaa murniiiiy...
hahahahaha...sweeeeet...

kao,
dulunye kite sallu bersama..
smstr due la ketara kite together kan...
baru rapat...
kenapalah kite x rapat dari smstr one??
belum jodoh kot.. =(
hehehehe...

kao,
di kala waktu aku sdang berduke cite...
di kala waktu aku bersuke riye...
kao sallu ade disamping aku kann...
indahnye waktu dolu...

tp kan weyh..
sume tu tinggal dlm kenangan..
sedar tak sedar da jaoh tinggalkan kite...
hope kao... x penah lupe sume tu..
even aku cm bz skang..
tp every nite aku pk jugak kt kao..
cmne nak roger kao..
haih..(sigh)

andai la aku dpt putar kan waktu..
akan ku putar balek ke waktu dolu tu..
akan ku pause kan rangka waktu yg bes je..
so that kite bule lalui rangke waktu tersebut...
berulang ulang kali.. (tanpa rase jemu..)
excited tak??

errr,...
tp kan aku xna amek final sem 2 lagi skali oke...
x sanggup.. hehehe...

hmmm...
kao..
di mana kao..
kenapa jadi cmniy??
kao hilang menyepi diri..
mungkin ini balasan..
mmg salah aku..
aku bersalah kan...
msti bukan mudah nak maafkan aku...
mesti lepas nie..
kite da x jd cm dulu lagi...

tapi kan kao..
ape la daya ku..
aku roger kao..
kat fb la tp..
xpe nnti bile aku da tpup aku roger kao..
kat phone lak oke??
i need ikhlas punye respons..
lau kao xrespons..
aku taw la ape maknenye..

well.. kao..
nak tahu x..
aku x kan jemu tggu..
sampailaaaa...
kao respons 1.. 2.. 3.. roger.. no out2..
im here,babe..
oke...

ngeee~~
aku nak nanges
hahahaha..
perlu ke bg tau..
kao rapat dngn aku
msti kao taw aku da nanes belom kan...

finally..

kao..
aku mintak ampun..
mintak maaf..
atas sume salah aku..
aku nie jenis manusia yg suke bt salah..
u know what??
salah tu ade dlm darah aku..
unlike you..
youre perfect gurl..=)

sejaoh mane kite terpisah..
selama mane kite tak me"roger" satu sama lain...
ingat nie..
satu ikatan persahabatan tu..
umpama tali halimunan..
yg menghubungkan kite..
xkire ape jenis gunting pun
xbule potong taw..
tp kalo org yg memegang tali tu
dgn sendiri melepaskan........
di hujung yg satu lagi tu
akan tetap berpegang kat tali tu
menunggu org tu dtg balik dan
berpegang kembali kat tali tu...
walaupun...............
='(

so...
kao..
dont youe ever2 let it go...
please...
i beg you....

miss you...

Comments