SESERI di hatiku

hahhahahahhahha... berat rasa hati nak ckp seseri di...... tuttt.. xmao... huhu... sekolah nie.. ish..

aku duk kat skola nie.. selama 2 tahun.. form 4 and form 5... huiyo... my first tyme duk asrama.. aku dulu paling xsuke duk asrama sbb... xnak jaoh dr ibu.. huhu.. anak manja nie..

masa masok sane.. nanges.. hahaha.. tp first2 masok situ.. abah ckp make your sacrifice worth it.. masok sini u are zero.. kuar nnti 10 a's in your hand.. boleh x janji cmtu??

dengan linangan air mata.. aku setuju.. hoho.. awal2 lagi aku taw sekola nie akn ubah aku.. dlm bnyk aspect.. serius betol.. huahha..

signboard... pagar die wow!! hoho

proaktif.. inovatif.. efektif.. 

moto sekolah... emm.. sallu diucapkan guru2 utk menaikkan semangat pelajarnya.. err.. yeke? bukan la.. digunakan utk comment keje bebudak.. contoh.. u all kene la proaktif.. jgn tggu ckgu suap saja. cari sendiri..


jalan.. tempat jog.. ngee~~

daily assembly kat sini...
tmpat aku sallu menyembah bumi.. hahha.. always pengsan.. lagi2 bile ckgu disiplin berucap.. dan mase korg nyanyi lagu negaraku or lagu sekola.. perfect timing huh?? hahhaha... this is me.. pengsan je taw.... i takley diri lelama la u.. hhuahhaha,...

nmpk x playground tu?? kt situ ar tmpt aku janji ngan abah.. 10a in hand bile kuar dr sekola nie... 

nie.. tapak hospital lama.. uuuu... keras kot malam2... ye ar.. simen kan.. 

hostel... yg warna kuning onci punye... sy ONCIDIUM... tgkat atas sekali..

emm... ade 4 rumah.. dendrobium, epidendrium, BRAssidium.. hoho..

gazebo.. tmpt dorg lepak ngan parents.. 
hoho.. ni tmpt paling aku benci.. sbb.. my parents x pena dtg and lepak situ.. pena dtg dua kali jea.. lepak kat luar.. sdeyh bile tgok dorg dpt jumpe fmly dan sy x.. jd sy bt keputusan utk x ge maen2 kat situ waktu weekends.. hhahah.. emo kan?? korg tak rasa ley ah ckp.. aku yg rasa.. tanggung sorg.. masa weekends.. aku ge dok kat kelas.. or duk kat dorm.. tidoq.. huhu..

oke.. sekola nie.. umpama penjara dlm bandar...
sbb.. kami hanya bole tengok je citrawarna kat luar.. hoho.. bandar2.. bangunan yg tersergam indah.. tp jarang2 ley outing.. ramai fly.. hoho.. its our secret.. sape pandai idop life die enjoy kot.. jgn kantoi sudah ar kan...

the mall.. tmpt shopping aku...
aku lau outing kat situ jea.. mls ge jaoh.. senang.. sume barang ade kat situ.. hahah.. balek hostel cepat2.. ley study.. huahahah.. smart x?? hihi.. my life is simple..

meriahnya.. lampu2..
GAS.. gelanggang anggerik sari...
err.. i tak ingat nama penoh die ape.. huhu.. tp nie tmpt aku bermesra ngan au diya.. awww.. hahha.. ish.. x ah.. maen basketball laa.. korg pk ape hah?? GAS nie kan tmpt paling keras.. jgn maen kat sini mlm2.. taw3..

VALIANT

oh wow.. this is valiant.. my batch.. spm 09.. sy rindu kamoo sume.. 245 student eh?? hoho.. tak ingat.. mcm 243.. 241 ke?? ntah.. weyh.. aku short term memory... sorry3.. 

kami hebat.. yaww... eh.. aku rindu nak duk kat seseri ngan dak junior.. taknak senior.. hoho.. 

thats all from me.. miss my seseri's life so much... susun kasut.. tegang katil.. mkn kat dewan makan with full suit.. emm.. basuh baju di mlm jumaat, while sume tgah tgok Nur Kasih.. heeh?? asal dorg suke tgok cter tu eh?? abeh dorg tgok... aku da abeh basuh baju.. hahaha... the power of time...

rindu sume... my irisyah balek 3 jun.. yeay!! miss u so much irisyah!! =P



Comments