betul ke ape kubuat nie??



salam... hyep... ngee~~ hik3..

aku xde perasaan skang!! yeay!! nikmat hidup datang kepada aku.. huahahha..

thnx kepada sesapa yg support.. bg bimbingan.. kwn2.. jiran.. family.. and semua la yg aku sayang..

dulu dan kini.. akan datang mmg aku tak tahu.. tp beza dulu dan kini?? dulu da lepas, kini sedang berlaku.. hoho.. ayat tunggang langgang..

lepas berlaku?? haah.. bile da lepas.. maka berlaku lah... hahah.. faham x??

oke this is da situation.. what remains in the past remains at past.. what we faced now, later on will be our past.. so.. skang.. sesuatu yg berlaku skang mmg akan mnjd sejarah masa lalu..

now relate with ape yg da berlaku kpd sy.. ape yg sy dpt.. sy dpt buat sejarah.. dengan org.. 'BUAT' sejarah..

matlamat utama ngan die.. kegembiraan hati.. tak mahu pisang berbuah dua kali.. ngahahha.. what ive seen.. pihak sy gagal mencapai kedua dua matlamat.. manakala pihak sebelah sana berjaya mencapai matlamat dengan jayanya...

ape yg dipelajari semasa proses buat sejarah nie adalah... kita perlulah tidak memikirkan kebajikan org laen melainkan kebajikan diri kite shj.. seterusnya, kite hendaklah tahu bahawa ape yg org ckp dan janji kan x semestinya akan ditunaikan.. oke.. sy kukuhkan hujah ini dengan ayat ini.. manusia hanya mampu merancang Tuhan yg menentukan.. bijak sungguh pemikiran budak2 skang..

jadi.. mari kita ucapkan tahniah.. kepada pihak seblah sana yang berjaya mencapai matlamat dlm memproses memBUAT sejarah kita...

terima kasih atas segalanya.. huaaaa... kenapa dunia nie nmpk sngt kejam bagiku??

oh tidak.. aku kehilangan org yg aku syg.. eyh.. x.. aku kehilangan org yg syg aku.. errr.. syg lagi ke?? ape2je lah.. die je yg taw die syg aku lg ke x... nape sume nie perlu berlaku.. pdhal kitorg baek2 saja sblm nie..

benda nak berlaku.. sape laa yg taw... in the future lagi laa kan.. we never knows what is in the future.. we just can hope..

hmmm...

Comments