lagi tentang masa laluku

hyep.. hello.. salam... ngee~~~ =D

rindu palam.. puncak alam.. 

ini la last aku lepak ngan dorg kat cafe raff.. 
kami 4 sekawan.. sehati sejiwa.. dulu madu.. skang masing2 bawa haluan masing2.. hahhaha.. bak kata abang "bagos2.. korg sume da ade balak skang.. hmm.. tp bum jea.. cmne na tolong die nie.. (sambil geleng2 kepala)" hoho.. bum.. lau ko baca nie.. huu~~ jgn mara aku.. tp seyes aku ckp, abg paling syg kao.. hahah...

yg belah tengah tu R1.. tempat aku tinggal lorh... :'(

tempat tidurku... huaaa... miss u lolz... 
oke.. aku rindu katil aku.. ngahahha.. oke.. itu cadar SESERI.. gile semangat kan.. takde makna nya.. nak save duet.. xna beli cadar baru.. kat umah mana ada katil single.. so xde cadar single.. ade satu mmg akupunye.. yg bunga2.. tp time nie basuh lorh.. huu~~ tgok nie.. bilik aku.. kat kepala katil sidai tuala.. tepi bantal sweater.. kena pakai time tido lau x nnti selsema.. kat kaki katil ade selimut.. sejadah pun ade.. telekung pun ada.. kain batik tuh, i tak salu pakai pun laa... i bt jd alas masa iron baju jea... hik3...

itu katil ana!! huhu.. pinky kan.. 

this is my meja.. bersepah!! 
hish!! sape punya meja nie?? makanan ade.. tupperware.. tu tgok tu.. plastik milo x buang.. euuww.. ape nie x senonoh.. hoho.. oke.. abaikan... aku baru abes mkn milo tu.. suke pk negative kan?? emm.. yg penting dlm gamba nie.. jam tu.. nmpk x?? jam tu la yg berjasa kat aku.. kejut aku pagi2.. aku sallu set kul 6pg... 6 pg jam tu equal tu 5.30 pg jam bumi.. pagi kan.. hoho.. aku x bngun seawal tu laa.. set je.. aku tutp... golek2 balek.. then dlm kul 6 jam enset bunyi.. baru bangun.. tido balek.. kelas kul 8.30pg... kul 8 baru bngun.. siap2.. kul 8.10 ade kat R2 umah nadia.. ge jalan ke batu cave amek najihah(bum), and kalau bernasib baek.. budak2 yg kami usha lalu.. huahha.. masing2 ade oke... tggu tasha skali.. lau die suwo..

oke.. atas meja da penuh.. dlm laci tataw na letak ape.. hoho.. =P

my loker!!! waaahhh.. kemas2.. sape nak amek jd menantu?? jemput dtg umah.. huahahha

inilah keadaan katil aku bile bergabung ngan katil ana... 
oke.. bilik num R1503B nie.. special.. sbb ade 3 penghuni.. tu sbb gabung katil.. aku xpena oke bt mnde x elok ngan roommate aku.. wpn pena jea tido berdua gabung katil.. hehehhe.. rapat sikit bond antara roommate kan.. huhuu..

sem 2.. aku bawak mnde biru nie.. letak makanan.. bnyk!!

alat tulis yg masih ada dlm pencil case... xkurang pun!! wow!! impressive!! kan3...

my abah and adek named haikal...
this is my last day kat puncak alam.. hari ni aku balek.. aku balek.. lepas amie, ana, azlyn da balek.. azra n nina da lama balek.. yg tinggal kat umah masa nie yana, farah, and saira.. hohoho... abah senyum jea aku da balek uma.. hoho.. abah rindu aku.. muahahha.. die la yg paling excited na amek aku.. huhu.. tp lau abah aku.. ge mane2 msti sesat lah.. hahhaha.. suke3..

penah skali dorg sesat masa nak ge amek aku kat SESERI.. derr.. dorg sesat.. tp ley lak joli.. ge shopping bagai.. aku tggu jea kat skola.. dorg smpai lmbt.. kata sesat.. tp mcm2 ade beli.. hee.. da ar tuh melepas baskin robin.. ngeng gile.. alasan sedap sngt.. so xperasan abeh.. dush3.. sepak kang!! hahah.. ape2 je la korg.. hoho..

Comments