adik sye da besar

hyep.. hellooo... salam..

ehem.. hmm.. mase berlalu sangat pantas.. adik aku.. yg namanye AQIL BESTARI.. bg ku.. besar dah die.. dulu aku bule buduh2 kan die..

tp kini.. hahhahaha... oke perbualan ini bukan dicipta.. tp benar2 berlaku.. antara mak cik aku dan AQIL..

makcik aku tga minum air teh... tp x start minum lagi...
tbe2.. aqil datang dan amik cwn tu minum tanpa berkata ape2.. seolah olah secawan teh itu die yg empunye.. huhuhu...
mak cik ku mula berkata kata.. eyt, aqil... teh ANDAK(gelaran dirinye) uda abis nie.. aqilminum eyh...
dengan petah nye AQIL buat muke innocent.. dan ckp.. hah?? ish.. bocor laaa...

kitrog yg tga tgok tv cter upin ipin gelak.. aku gelak guling2.. tbe2 suasana sunyi.. aku lak ckp.. ko AQIL.. da besar da pandai ek.. die senyum tersipu maloo.. (ntah die phm idak..)

fyi.. AQIL nie baru 3 tahun.. hahha.. sah aku ajar die bende pelik2.. ish3...

oke.. ini cerita lak pasal adik aku yg namanye ERNIE SAKINAH...

sedang aku melipat telekung.. tibe2 aku tersenyum.. teringat something.. adekku ERNIE.. nampak aku senyum.. die pun ckp "haaa... akk... mule la tu.. buat muke comel!!"

aku cm teros.. gelak mengilai... hihihihihi... then aku berhenti gelak.. and tanye ernie nak ape ha??

oke.. lepas beberapa lama.. aku tga sikat rambut.. oke.. then aku ckp... ernie.. akk nak potong ah rambut.. then bg la description nak mcm mane kan... tbe2.. ernie ckp "haaa... akk.. potong cm nikita.. comeyl.."

taw tak.. aku teros blushing ouh... aku gelak.. hahahahhahha... ernie.. please laaa.... malu argh.. doe...

then ernie ckp... alamak.. tercakap depan die.. adoy.. oke.. cover2.. die ckp.. eyh perasan.. org ckp nikita yg comel la..

lama gak la nak bg aku hilang blushing.. merah giler muke aku... huuhuhu.. tu baru adek ckp.. belum age die... errr... hahhaha...

to my baysitter.. suara bisik2 u mmg bt i terasa cm.. hahahhah.. ngeng... jgn bt lagi k... meremang laa... hahhaha...

to my dear amie... kalau aku turun kL pastikan kao org first yg aku jumpe.. irisyah.. jgn jeles.. huhu.. eyh irsyah.. bile balek t getau.. miss u so much...

oke.. mcm wasiat je.. byk beno kepada.. kepada... huahahha...

sambung...

to ana and azlyn... miss u guys.. aku dlm bilik.. sorg jea.. eyh2.. ade adek aku yg ernie tu.. tp sunyi xley gosippin ngan korg.. huhuhu.. rindu...

to nina and saira.. miss u guys gak.. nenek dan cucu ku.. eyh... lama tak gelak2 ngan korg.. korg asyk tension study jea.. so xley ganggu.. huuuu..

to azra and yana.. hmmm.. rindu nak sebok2 dlm bilik korg.. lagi bile ana x balek age.. kesunyian...

oke.. nie utk nadiah loke.. najihah wahi anuar.. nabilatasha.. miss u guys gilerrr3... hahhahaa... rindu nak lepak ngan korg.. korg fhm jiwa aku.. ape2 nak bt pastikan perut full.. yeah.. huhuhu... membeli belah kat cafe rafllesia... kikis duet bum suwo belanja air ijau tu.. ape name die haa.. lupe suda..

oke.. ni utk diri saya.. emm.. fesyen.. stylo... bukan saya.. x reti laa.. huuu.. nak berubah bende laen bule.. lau bnde nie.. mmg bukan bidang..

nak bg ayat skema.. kite kan masih belaja.. mane ade mase nak berias rias nie..

nak bg ayat style budak kampung.. (its me kan).. hhehe.. urmm.. kite kan miskin mane ade duet nak rias2 cm budak2 laen.. lau ade duet pun... da nama pun kite budak KG.. lau kite rias2... msti nmpk huduh giler.. so.. better tak payah..

nk bg ayat style matang.. belum tibe masenye lagi.. hahhahaha

oke.. enough with all this.. i end this by saying.. i miss u all.. love u b....

Comments