kerja dtg kepadaku

hye2.. salam...

pagi td aku bangun duduk kat beranda luar rumah termenung cmne na dpt duet nak ge jalan2... hahahha.. sian tol aku niy... hmmm.. tbe2 tepon rumah berbunyi.. aku dengar tp cm xsedar.. lantak la kao tepon.. aku tga menung bes nyh. hehhehe... berangan je tawu aku nie.. heeh...

then ibu aku tbe2 dtg kat aku ckp.. kak oi.. akk dpt keje tuh.. aku cm eyh?? keje ape?? yg mane?? almaklum lerr isi bnyk borang kan.. ibu ckp kedai buku.. aku still pk.. yg mane?? eyh ngeng nye.. aku ge satu je kedai buku... huhu,,, yg tu la tu.. hmm.. oke.. ibu kasi pegi x ni?? ibu ckp.. ibu suke.. pegi laa.. xnak tgok ko dok umah.. ade ke?? weyh aku kene halau ke ape nie?? muahaha.. sbb ibu aku ckp cmtu... x larat tgok aku dok umah asyik menung jea.. cm org putus tunang.. hhehhee..

so.. esok start keje.. huhu.. keje die cmne ek?? haiyo.. lau duk kat library aku tawu la na bt keje ape.. siap bule dating age.. ehem.. hahhahaa.. ape2 je laa.. ikut je la arahan puan tersebut.. lau malas keje die xnak bayar gaji sape susa... abah jugak.. hhhahaa...

abah ckp ape tawu.. abah ckp setiap satu jam text abah.. lau emergency.. xya satu jam pun takpe... aku cm err?? na text na bg tawu ape?? i love u abah... tu ke?? hahaha.. ish3.. tbe2 teringat penah kene denda kene ckp i love u setiap satu jam kat my dear bbysitter.. hahhaha... sbb kene denda.. terlupe ckp i love u tht morning... hahahha..

k.. tu je.. lari tajuk betul.. oke.. kepada.. amie.. ana.. and azlyn.. antara 3 tarikh nie.. nak yg mane.. 29/5, 5/6, 12/6... pilih satu... pilih taw.. lau x pilih.. aku tak turun... aku balik ari jea.. sbb aku cume cuti ari ahad je.. oke syg2 sume.. daa~~

go murni!! jgn malas2 lagi oke.. kite keje dgn org.. taw!! jgn bikin die nyesal amek kao.. huhu..

Comments