UITM Puncak Alam

hero palam... bdk group D...
hello.. hahha.. salam..

rindu palam.. yeay!! 23 may 2010 aku masok situ... 23 may 2011 ari tuh, genap setahun memahat memori yg best dlm idup aku..

yg tga sit down tu.. jaga2.. 

puncak!!!! 
kat sini.. saya, MURNI ATIKAH BINTI NORHATTA duk study kat situ.. huhu.. amek course asasi sains.. subjek amek.. biology, maths, chem, physics..

sy duk kat blok rafflesia 1... tingkat 5.. rumah 3... bilik B.. perkakas 4.. hoho.. perkakas?? ye la loker, katil, meja.. hee...

D4 with miss juliyati
lecture hall sem 1 group D.. lecture hall sem tu group ke brape tah.. tp duk ngan group tutor A1, A2, A3, and E5... aku D4..
D4 with en. latiff.. lecturer maths kesyangan.. huk3.. miss you...

sem 1 lg lepak banding ngan sem 2.. sbb ge lecture tak berebut tempat.. hahha
sem 2.. kelas start kul 8.30pg.. kul 7.30pg da berderet budak2 yg cintakan ilmu duk kt luar lecture hall.. hoho.. korg nie.. tp aku, nabilatsha, nadiah loke, dan najihah wahi anuar.. tetap lepak jea.. masok lecture hall dengan penuh sopan santun dan anggun ayu jea.. tp kitorg berebut untuk lecture maths jea.. berebut utk dok belakang.. huhu.. (senget) and2.. best part masa sem 2.. ramai housemate aku satu lecture hall ngan aku..
aminah hanum, amanina abd sukor dan afiza saira.. hmm..

oke.. more bout puncak alam... luas.. ley jalan2 usha org petang2.. lau xnak jln pun oke.. aku sallu duk kat tepi tingkap usha budak2 yg jog dr atas jea.. eyh, gile tak cover.. aku cover cmne taw.. buat2 la cm tengah gosok baju.. sambil tu usha laa.. hhoho.. nmpak yg dating laa, nmpk yg da pancit, nmpk yg segak je running2 around.. waaaaah.. tough meh...


k.. tempat lepak.. psb.. cafe kat bawah tu jea.. penuh mmg penuh.. pandai2 la.. maen cop.. sistem after kat seseri pun gune gak.. tp dorg tak taw sistem tu cmne.. jd.. salu xjd.. cis!! tp penuh2 pun xpena la mkn atas lantai.. tak penah gak kebulur.. oke jea.. bnyk jea makan.. hahahha.. xde ape ley halang.. perut comes first.. perut kenyang nnti baru ley cncntrate tido dlm lecture hall.. hah?? ish budak nie.. sape la kan?? bkan aku tu.. aku bg contoh.. jea..

emm.. nak photostate kedai merah murah.. tasha sallu arh pegi.. assist class rep.. emm.. aku pn suke ge situ.. sbb.. uh.. ade la..
lau na lepak utk study, ge la kat bilik bacaan.. kat situ ramai senior.. and bookaholic.. segala worm ade kat situ.. hahha.. library bnyk buku yg tebal.. pusat akses.. nama je uitm punye tp.. nak masuk ilearn punye ah cm siput.. hadoi..

nasihat.. xya risao life budak uni pasif or ape2.. korg ade tangga yg sngt berjasa.. tangga tu bt korg kekal aktif sepanjang hari.. hihhihi.. soalan.. kenapa x bina tangga tuh straight jea?? emm.. saje nak seksa bebudak kat sini.. hahha.. ge la tanya arkitek yg bt.. aku rasa die nak bg palam nie ade mercu tanda kot..

hahha.. bile weekends.. nak beli2 barang2 dapur.. hah?? i mean makanan, sabun, ape lg yg len.. paling dekat ade mart kat cafe rafflesia and angsana.. lau nak jaoh sket ge kuar naek bas rapid or cityliner.. rm1.. naek rapid lau na ge shah alam je la.. cityliner kosong die ge klang jea.. hahaa.. dekat2 ley ge kang sentral.. giant ade.. sebaris ngan klang sentral.. lau na jaoh lg sket tesco ade depan giant tuh.. tp kene berani arh, seberang highway.. hahhaha... xramai berani... the chosen one jea yg salu lepas ge sana.. hahhahah.. antaranya aku... naseb baek idup age lorh..

hoho.. oke... itu jea esei saya...
in the lab


wee... maen dlm lect hall



aku, nadia, najihah





sape tuh?? mst tga termenung pk na ge mana lpas asasi... huhu.. 

Comments

  1. suke suke suke..
    trengat memori dolu2..(cam la da lme sgt)

    ReplyDelete
  2. memori.. memori daun pisang.. lalala.. hahahah.. rindu palam..

    ReplyDelete

Post a Comment